Ik heb dit onderwerp al op een paar plekken als bericht geplaatst om zo breed mogelijk de aandacht te vestigen op een uniek product.
Het gaat om muggenafwerende polsbandjes en in de nabije toekomst ook clips van Para’Kito tm.
De werkzame stof bestaat voornamelijk uit etherische lavendelolie die via een gepatenteerd proces wordt ingebracht in de Para’Kito-tabletten. Hierdoor vervliegt de etherische olie niet meteen maar wordt zij langzaam en gelijkmatig aan de omgeving afgegeven. Het resultaat is langdurige bescherming tegen muggen (15 dagen per tablet).
Ervaringen van gebruikers zijn positief. Er zijn ook ervaringen bij gebruik om wespen af te weren. Ook dat schijnt te werken maar is niet wetenschappelijk getest.
Wat wel wetenschappelijk getest is is een bescherming tot 99% tegen allerlei soorten muggen. Dus ook tegen ziektedragende muggen als de malaria-mug!
De polsbandjes zijn makkelijk draagbaar en zien er leuk uit.
Ik vind de geur niet onprettig en zeker niet overheersend.
Heb er al iets van opgevangen,kan waar zijn!!nu momenteel vertoef ik in Thailand en ik moet je zeggen,hier is het een ware muggenplaag(open internetshop)in Isan country.Nu is het momenteel nacht (00;52am)dus de muggen hebben vrij spel op mijn armen en benen,echt irritant als je aan het surfen bent!!.g.s