bescherming tegen insecten in Thailand

Kunnen we bescherming tegen insecten in Thailand hier kopen in de apotheek of is het beter bescherming te kopen in Thailand?
graag advies.

DEET neem ik mee uit Nederland. Mocht je een spuitbus of wierook willen dan kun je dat beter daar kopen.

goed idee, er bestaan blijkbaar verschillende soorten DEET (http://www.newpharma.be/apotheek/search-results/index.html?key=deet&gclid=Cj0KEQiAvKunBRCfsum9z6fu_5IBEiQAu4lg4sUbeVcbDGxbbW_fMtFgfkOj6zRsWidsl6GrKISWM5gaAjqI8P8HAQ)

bedankt!

Deet is ook in Thailand te verkrijgen. Daar is de deet sterker te verkrijgen dan hier.

Dat is een goede raad. Ik had al info genomen in een apotheek, maar ik zal wachten tot we ter plaatse zijn. En de apotheken, zijn die gemakkelijk te vinden als we aankomen in Bangkok?

Apotheken zijn makkelijk te vinden.

Houd er rekening mee dat DEET boven de 50% geen extra bescherming biedt tegen de muggen, maar wél slechter is voor je huid. Het is dus beslist niet ‘hoe hoger hoe beter’!

vooral m’n vrouw is gevoelig voor insectenbeten, zij reageert daar zeer slecht op (braken…). Ik vrees dat ze zoveel mogelijk armen en bene zal moeten bedekken, vooral als we in het nationaal park Khao Yai zullen zijn.