Hallo allemaal
Hoe wens je een speciaal iemand een fijn suikerfeest ?
(misschien een paar variaties zodat ik een mooie uit kan zoeken )
Alvast enorm bedankt voor de tijd en moeite
Hallo allemaal
Hoe wens je een speciaal iemand een fijn suikerfeest ?
(misschien een paar variaties zodat ik een mooie uit kan zoeken )
Alvast enorm bedankt voor de tijd en moeite
Hallo CarlavdB
Ik heb er even een nieuw topic voor aangemaakt, zodat ook anderen het makkelijk terug kunnen vinden.
Bij deze een aantal berichtjes :
**Yuregine damla damla umut gunlerinebin tatli mutluluk dolsun. sevdiklerin yaninda olsun, yuzun ve gulun hic solmasin…ramazan bayramin kutlu olsun
**Dat je hart druppel voor druppel vol met hoop en je dagen vol met geluk mpgen zijn, dat je bij je geliefden (naasten) mag zijn, dat je gezicht en je lach nooit zal verwelken, dat je suikerfeest een viering mag zijn.
Sana ve ailene hayırlı ramazan bayramı dilemek istiyorum
Ik wil je een heel fijn suikerfeest wensen, samen met jouw familie.
Tüm yürekler sevinç dolsun, umutlar gercek olsun,acılar unutulsun,dualarınız kabul ve bayramınız mübarek olsun!
Dat alle harten vol van liefde mogen zijn, dat hoop werkelijkheid wordt, dat alle pijn wordt vergeten, dat jullie gebeden verhoord moge zijn en een gezegend suikerfeest!
Kalpler vardır sevgiyi yaşatmak için, insanlar vardır dostluğu paylaşmak için ve bayramlar vardır sevgi ile kucaklaşmak için. Bayramınız kutlu olsun.
Harten zijn er om de liefde te laten leven, mensen om vriendschap te delen en de bayram om elkaar met liefde te omhelzen. Een fijn suikerfeest.
Sofraniz afiyetli, paraniz bereketli, kararlariniz ise isabetli, yuvaniz muhabbetli, Kalbiniz merhametli, bedeniniz sihhatli, yüzünüz mutlu, bayraminiz kutlu olsun
Moge het eten je smaken, moge het geld je overvloedig zijn, moge je keuzes doeltreffend zijn (yuvanız muhabbetli is echt stom als je het vertaald), moge je huis liefdevol zijn, moge je hart meedogend zijn, je lichaam gezond en je gezicht gelukkig. Een fijn suikerfeest.
**Bayramı bayram gibi yaşamak, yaşatmak dileğiyle…
Tüm özlem ve özleyişlerin son bulması dileğiyle
Nice aydınlıklar, nice iyi günler yaşayalım…
Bayramınız mübarek olsun…
Sağlık, huzur, mutluluk dileğiyle…
Gönüller bir, sevgiler ortak, dualar hep aynı… **
Om de bayram te beleven als een bayram, om dat te beleven wens ik je…
Ik wens je dat al het gemis en alle mensen die jouw moeten missen, een einde krijgt
Een fijne helderheid( wens ik je toe), laten we fijne dagen beleven…
Dat jullie bayram heilig/gezegend mag zijn…
Ik wens je/jullie: gezondheid, vrede,en geluk…
Harten zijn een, gedeelde liefde, dezelfde gebeden
Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Ramazan Bayramınız bereketli olsun!
Een handje vol gebed, en schoot vol liefde, een warm bericht dat de afstand laat wegvallen, het samen komen van harten, een warme lach, een klein kado laat ons nog dichter bij elkaar komen. Jullie hart vol van licht, een huis vol vrede. Dat ramazan bayram voor jullie vruchtbaar mag zijn!
**Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki ‘pause’ düğmesine dokunun… Kısa bir süre için hayatı durdurun. Mutlu bayramlar…
**
De bayram ochtenden, gezette thee, su borek, bayram snoepjes, kinderen die om snoep vragen,nog even het geren voor dat de drukte losbarst. de brug gevuld met mensen, tv bayram programma`s,het aanbieden van kolonya,bayram zakcentjes, lange bayramvakanties,het op bezoek gaan van huis naar huis, een korte vraag hoe is het nu?, het handkussen, en nog veel meer van dit soort voorbeelden. Druk eens op de pauzeknop van het leven…En zet het leven eens even stil. Een fijne bayram!!
Fantastich !! , dank je wel voor de tijd en moeite MissyMay