Hoi allemaal!
Het offerfeest zit er weer aan te komen, 16 november!
Bij deze wat zinnetjes die je zou kunnen sturen!
**Sana ve ailene hayırlı Kurban bayramı dilemek istiyorum
**Ik wil je een heel fijn offerfeest wensen, samen met jouw familie.
[COLOR=red]Kurban bayraminiz mübarek olsun[/COLOR]
[COLOR=red]Een gezegend offerfeest gewenst
Kurban bayraminiz kutlu olsun[/COLOR]
[COLOR=red]Een fijn offerfeest gewenst.
[/COLOR]**Yüreğine damla damla umut günlerinebin tatli mutluluk dolsun. Sevdiklerin yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasin…kurban bayramin kutlu olsunç
**Dat je hart druppel voor druppel vol met hoop en je dagen vol met geluk mpgen zijn, dat je bij je geliefden (naasten) mag zijn, dat je gezicht en je lach nooit zal verwelken, dat je offerfeest een viering mag zijn.
**Kalpler vardır sevgiyi yaşatmak için, insanlar vardır dostluğu paylaşmak için ve bayramlar vardır sevgi ile kucaklaşmak için. Bayramınız kutlu olsun.
**Harten zijn er om de liefde te laten leven, mensen om vriendschap te delen en de bayram om elkaar met liefde te omhelzen. Een fijn offerfeest.
Bayramı bayram gibi yaşamak, yaşatmak dileğiyle…
Tüm özlem ve özleyişlerin son bulması dileğiyle
Nice aydınlıklar, nice iyi günler yaşayalım…
**Bayramınız mübarek olsun…
Sağlık, huzur, mutluluk dileğiyle…
Gönüller bir, sevgiler ortak, dualar hep aynı…
**Om de bayram te beleven als een bayram, om dat te beleven wens ik je…
Ik wens je dat al het gemis en alle mensen die jouw moeten missen, een einde krijgt
Een fijne helderheid( wens ik je toe), laten we fijne dagen beleven…
Dat jullie bayram heilig/gezegend mag zijn…
Ik wens je/jullie: gezondheid, vrede,en geluk…
Harten zijn een, gedeelde liefde, dezelfde gebeden
Tüm yürekler sevinç dolsun, umutlar gercek olsun,acılar unutulsun,dualarınız kabul ve bayramınız mübarek olsun!
Dat alle harten vol van liefde mogen zijn, dat hoop werkelijkheid wordt, dat alle pijn wordt vergeten, dat jullie gebeden verhoord moge zijn en een gezegend offerfeeest!
Sofraniz afiyetli, paranız bereketli, kararlarınız ise isabetli, yuvanız muhabbetli, Kalbınız merhametli, bedeniniz sihhatli, yüzünüz mutlu, bayraminiz kutlu olsun
Moge het eten je smaken, moge het geld je overvloedig zijn, moge je keuzes doeltreffend zijn (yuvanız muhabbetli is echt stom als je het vertaald), moge je huis liefdevol zijn, moge je hart meedogend zijn, je lichaam gezond en je gezicht gelukkig. Een fijn offerfeest.