Ben jij al iets tegengekomen onderweg??

Ikzelf had in de dierentuin van bkk(mits betaling :100bath)een grote “pyton” rond mijn hals.
Ik heb zelf zijn hoofd gekust,mijn vriendin heeft dit vastgelegd op mijn mobile video!bij gelegenheid zal ik dat filmpje is op het thaiforum zetten.
Moet een usb kabel kopen om verbinding te maken met mijn pc!.

Heeft je pc geen cardreader?

Zou het echt niet weten Esther??ik heb op mijn telefoon wel “bluetooth”)maar ik zou het niet weten waar ik moet zoeken op mijn pc!:dag:Dit ff offtopic gezegd!.

Off topic, niet iedere pc/laptop heeft Bluetooth. En als je een cardreader hebt dan zit die waarschijnlijk aan de voorkant van je pc. Dus bij de USB en cd opening zeg maar. Maar ook dit heeft niet iedere pc/laptop.

Als het filmpje niet te groot is kan je hem ook als MMS (sms + muziek/filmpje/foto) naar je e-mail versturen :chin:

ik heb pas wel de staart van een slang geaaid toen ze hem goed vast hielden, nou dat vind ik al dood eng. om min nek zou ik dus echt niet durfen. het filmpje zien we wel tegemoet komen.

gr ladyp

Toen ik een show van dieren meemaakte(dierentuin bkk)was ik als enige westerling aanwezig!
Je moet eens raden waar ze de slang hebben verstopt in de tribune,onder mijn achterwerk.Tribune was gemaakt uit hout en onder een plank lag hij te slapen(de slang)
Pytong’s en boa’s doen niets aan de mensen,het zijn die kleine slangetjes waar je moet voor opletten!!!

stop zo’n beest een paar uur in de koelkast en hij is zo traag als een schildpad.

muv. Ching chongs en Krokodillen, ben ik ze allemaal tegengekomen in Thailand.

Groet,
Joe

Zolang ik van alles kan proeven, is t voor mij ok…lol2

Grts,

Jelle

Deze slang heb ik rond mijn schouders gehangen,en gekust op zijn hoofd!! “de tijgerpython”

Nou ik vond een olifant voeren allang primalol2 Een slang, no way!

Toen ik onbewust op het slangetje trapte had ik een paar stevige schoenen aan,in iedergeval ikzelf moet eerlijk gezegd ook niets hebben van (ratelslangen,adders en allerlei cobra-soorten)giftige slangen.