Ben je tussen de 17-22 jaar? lees mijn oproep! :)

heey,

mijn naam is Sanne en 18jaar.
eerst wou ik volgend jaar backpacken in Australie/nieuwe-zeeland.
maar dat geen door geld tekort niet door:(
nu ga ik al met vriendinnen op vakantie maar zou graag nog een keer op vakantie willen met een groep jongeren, ik dacht aan inter-rail reizen, griekse eilanden, surf vakantie,liften,of gwn met een rugzak en weggaan!
met andere woorden maakt me niet uit. zolang het 1/2/3/4 weken iets leuks is ben ik er voor in:)

hoop op jullie vele reacties,

gr,
sanne

1 like

Hoi Sanne!

Ik wil precies het zelfde (ben ook 18 jaar trouwens), gewoon lekker door Europa reizen, niet te veel plannen en zo goedkoop mogelijk zo veel mogelijk zien! Ik zit heel erg aan inter-rail te denken inderdaad, maar desnoods liften af en toe is ook geen probleem. Het liefst wil ik zo rond de 4 weken weg gaan, als m’n portemonnee dat aan kan!
Wanneer wilde jij ongeveer gaan?

groetjes,
Diana

Hey meiden!

Ik ben ook geintresseerd!
Ben zelf 23 jaar…
Laat maar iets weten als jullie al concrete plannen hebben…

Groetjes,
Ämelia

He, leuk, ik ben ook 18 en aan het bedenken wat ik na mn examens, dus ook de hele vakantie, allemaal zal gaan doen… en aan zulke dingen zat ik ook wel te denken. Gewoon even lekker weg, zelf bepalen waar je heen gaat en wat je gaat doen, leuke ervaringen op doen … en dan niet teveel geld kwijt zijn! :cheer:

Misschien dat het handig is niet té lang te plannen om weg te gaan; in elk geval niet dat je 4 weken ‘verplicht’ met elkaar onderweg moet. Maar het lijkt mij wel een leuk idee!

Groetjes Astrid

@ reacties !

hey wat leuk dat jullie reageren :smiley:
haha ik dacht zelf ook een maand dr voor in te plannen. maand Juli of Augustus kan altijd minder worden natuurlijk :wink: ligt maar net hoe het loopt!
gewoon met rugzak op pad en kijken waar je uitkomt!
ook dacht ik aan bijvoorbeeld Zuid-Europa dus landen als Italie,Griekenland,Frankrijk,Portugal ect.
wat zijn jullie plannen?

xxxxx

sanne

Hoi allemaal! Ikzelf zit er ook al een tijdje aan te denken om komende zomer in juli/augustus een aantal weken te gaan interrailen. Vrienden van mij hebben allemaal al andere plannen dus nu ben ik op zoek naar andere reismaatjes! Liefs, Lonneke (21 jaar).