Wie wil samen met mij een rondreis maken door Argentinie en Brazilie?,
Het liefst wil ik in mei er naartoe reizen. Maar een ander tijdstip is mij ook best. Ik heb er echt geen bezwaar tegen.,
Filo (Sheila1946)
Wie wil samen met mij een rondreis maken door Argentinie en Brazilie?,
Het liefst wil ik in mei er naartoe reizen. Maar een ander tijdstip is mij ook best. Ik heb er echt geen bezwaar tegen.,
Filo (Sheila1946)
Hallo Sheila,
Hoe wil je deze rondreis maken, georganiseerd of op eigen gelegenheid?
In mei zal het voor mij sowieso niet lukken. Ander tijdstip misschien?
Carrie
Ik wil ook graag naar Zuid-Amerika, maar dan voor vakantie. En het liefst in september. Ben alleen, heb wel een vriend maar die heeft daar geen geld voor.
Dag Carrie,
Gewoonlijk maak ik rondreizen. De JongIntra heeft een goede. Ik weet niet of je er wat voor voelt. Schrijf maar en laat weten wanneer jij kunt en of je er iets voor voelt. Oke?
Sheila1946
Mass,
Ik heb er niets op tegen in een andere maand mee te gaan. Ik hoef niet meer aan vakantieperiodes te denken vandaar dat ik op ieder ogenblik kan gaan. Ik ben slechts in november daar geweest, dus zal een andere maand best gezellig zijn. Laat meer van je horen.
Misschien dat wij een groep kunnen vormen, want Carrie schijnt ook belangstelling te hebben.
Wat denk je?
Groetjes,
Sheila1946
Wel een leuk idee Hopelijk kan ze dan ook in die tijd…!
Hallo Sheila en Mass,
Voor mij is september ook geen probleem hoor.
Ik zal op internet kijken hoe genoemde reis eruit ziet.
Toch wel fijn dat er nu 3 personen zijn die eventueel in september al kunnen. Wie weet volgen er meer belangstellenden!!
Ik hoor wel wat de volgende stap is.
Carrie
Oke nou dat is dan mooi.
Ik heb bij de JongIntra ofzoiets niets gevonden.
De reis van bijv. Sawadee trekt me wel!
Mass,
Ik lees nu pas je reactie doordat ik niet thuis was. Nu je zegt dat je bij de Jong niets vond, denk ik dat de reis via Kras is. Kijk je even naar die van Kras, ik zal op mijn beurt die van Sawadee bestuderen.
Leuk allemaal. Schrijf je nog?
Carrie-R,
Bedankt voor je reactie. Mass zegt niets gevonden te hebben bij de Jong. Aangezien ik pas thuisgekomen ben, had ik er de tijd niet voor de gegevens verder te zien. Maar ik denk dat het Kras is. Dus zullen we in contact blijven om de plannen verder te bespreken. Laat je me nog het een en ander weten?
Bij Kras staat hij inderdaad wel!
Deze is iets korter dan Sawadee. Weet niet hoe lang jullie willen?
Mass,
Persoonlijk vind ik de reizen van de Sawadee iets te lang voor mij. Maar als jij er de voorkeur aan geeft, dan is het beter die te maken. Laat eens van je horen.
Masse en Sheila,
Ik heb ook beide reizen met elkaar vergeleken. Ik denk dat 3 weken ook iets te lang is. Bovendien is het verschil ook 1000 euro als ik het goed heb berekend.
Carrie
Ik kan me voorstellen dat jullie dat duur en lang vinden. Maar denk dat ik deze wel ga doen. Dit is voorlopig mijn laatste verre reis ivm samenwonen. En ik heb 3 weken vakantie, zit liever niet nog een week thuis!
Groetjes
Hi Mass,
Ik begrijp dat je liever die reis maken wilt. Iets meer betalen voor een reis maakt niet zoveel uit voor me. Als de reis maar goed is en ik ervan geniet. Indien je besluit niet meer de Sawadee te gaan, kun je mij altijd berichten. Oke?
Hartelijke groetjes,
Sheila
Ik heb geboekt bij Sawadee. Dit omdat je wat langer in de Pantanal blijft, je dan naar Sao Paulo vliegt en van daaruit langs de kust naar Rio gaat. Incl een paar dagen op een tropisch eilandje. Voor 2 landen is 15 dagen denk ik te kort. Jullie heel veel plezier als jullie met Kras gaan
Groetjes Mascha
Mass,
Wat fijn dat je geboekt hebt. Brazilie ken ik nog niet, in Argentinie ben ik al enkele keren geweest. Maar ik wil er graag terug om de Watervallen weer een te zien. Ze hebben zo’n indruk op me gemaakt. Vergeet niet ze te bezoeken (in beide landen) en laat me dan eens weten hoe je ze vond.
Fijne reis en geniet van de resi.
Sheila
Dag beste mensen,
Ik ben ook van plan om naar Brazilië te gaan. Mijn plannen zijn echter nog helemaal niet concreet. Ik weet nog niet welke plaatsen, regio ik wil bezoeken. Ik weet enkel dat ik vastzit aan de schoolvakantie en dat ik dus van begin juli tot midden augustus kan. Ik heb de gewoonte om enkel een vliegticket te kopen en rond te reizen. Ik ben nog nooit met een organisatie geweest wegens te duur.
Is iemand van jullie nog geïnteresseerd?
Groetjes,
Joke
Beste Joke,
Ik begrijp je heel goed. Misschien dat ik een volgende keer met je meega, ditmaal kan jammer genoeg niet. Hoop dat je je plannen doorzet want de wereld verkennen is zo mooi en er valt veel te beleven.
Groetjes en veel geluk,
Sheila
Hoi Sheila
Heb jij nu al iets vastgelegd? Ik zoek ook iemand op mee op reis te gaan vanaf begin april tot half mei… Wa denk je?
Groetjes