Dag Stephanie,
Ik heb een excursie naar Spanje geboekt bij de JongIntra voor die periode. Wat denk je van geregelde excursiereizen? Misschien dat je meewilt. Graag wil ik het weten.
Groetjes,
Sheila
Dag Stephanie,
Ik heb een excursie naar Spanje geboekt bij de JongIntra voor die periode. Wat denk je van geregelde excursiereizen? Misschien dat je meewilt. Graag wil ik het weten.
Groetjes,
Sheila
Hallo Stephanie/Sheila,
Ik wilde een cruise maken met de Oasis of the Seas apri/mei. De cruise zelf duurt slechts 8 dagen, maar misschien is het eventueel van jullie kant mogelijk om na de cruise nog een weekje of zo in Orlando te vertoeven. Ik ben dus vanaf midden april beschikbaar.
Ik hoor graag of er interesse is voor deze cruise op het grootste cruise schip.
Carrie
Carrie,
Zoals je weet heb ik al geboekt zowel bij KLM als de JongIntra voor eind april. Een volgende keer doe ik het echter graag (als ik voor die periode niets gepland heb
Sheila)
Hoi ladies!
Sheila, wat leuk dat je uiteindelijk besloten hebt om naar Spanje te gaan. Dit zie ik echter niet zitten, ik ben er vroeger al veel geweest met mijn ouders en heb het nu zowat gezien. Wat is die reis die je zal doen met KLM?
Carrie, hoe lang kun en wil jij op reis? Ik zou passen voor die cruise, maar erna zou ik eventueel nog even met je op stap willen. Ik heb tijd van 3 april tot 17 mei. ![]()
Groetjes
Stephanie
Hallo Stephanie,
Fijn te horen dat je ook belangstelling hebt voor een cruise en om daarna iets in amerika te doen.
Ik ben wel beschikbaar vanaf midden april. Ik ben verder nergens aan gebonden, dus kan ook tot 17 mei.
Je kunt misschien ook bij je volgende reactie reageren op een prive bericht op deze blog of een email adres achterlaten, dan kunnen wij verder kontakt hebben over een eventuele planning.
hartelijke groet en een happy valentines day
Carrie
Stephanie,
Ik heb niet in Nederland geboekt maar op de Antillen waar ik woon.
S.