Vraagje... rondreis vanaf september

Joehoe,

Wil graag de wereld intrekken vanaf september 2007.Heb een sabatjaartje genomen met de bedoeling om samen met het stukje van mijn binnenkant te reizen.Nu blijkt dat dat stukje nog niet weet of hij al dan niet zal gaan.Ik ben niet het type dat zit te wachten tot een ander de beslissing neemt,vandaar mijn oproep: zijn er mensen die mssch graag mee willen backpacken(low-budget) in Zuid-Amerika? Moet eerlijk zeggen dat ik o,o ervaring heb met alleen reizen.Dus die uitdaging alleen al:-)!! Zijn er mssch mensen die tips hebben ivm het alleen reizen in Zuid-Amerika,die mssch adresjes hebben van vrijwilligersprojecten aldaar … Kortom … al wat je denkt te willen delen … just shoot… mssch trekt het me wel over de zo gevreesde grens van het gewoon alleen te doen…
Ben een 40-jarige vrouw die eigenlijk en denkelijk 10 jaar te vroeg is geboren :slight_smile:

Groei-tjes en fijne dag met heel veel goeds

Hoi Petra,
Ik ben in Zuid-Amerika geweest en het is PRACHTIG.
Groetjes Loes

http://zuidamerika.punt.nl

Hoi hoi!

Leuk om te lezen dat je er tussenuit wilt en lekker de wereld wilt gaan verkennen! Altijd goed om je kader te verbreden ben ik van mening…
Ik vroeg me af hoelang je wilt rondtrekken door Amerika…Wil je een heel jaar of zijn een paar weken of maanden de bedoeling…
Zelf wil ik ook heel graag die kant op maar heb net als jij o,o ervaring met reizen. Wie weet kunnen we er samen wat over fantaseren???
Ik wil ook nog graag weten of je erg vastzit aan de maand september of dat okt of nov ook mogelijk is!

Ik ben een jonge vrouw-gekke meid van 29 jaar en wil net als jij naar Amerkia toe. Lekker rondtrekken en meer zien van de wereld…Vind je het trouwens een bezwaar als ik evt mijn hond mee zou nemen???
Verder zit ik momenteel in een huis waar geen internet aanwezig is, dus zal het soms net wat langer duren voor ik mailtjes kan beantwoorden…

Ik ben benieuwd of ik wat van je hoor…

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Groetjes Kanjer