Hallo,
Ik vroeg me af wat de goedkoopste manier is om te bellen op Curacao? Kan je bijv beter een lokaal abonnement afsluiten en wat zijn dan goede providers of kan je beter pre paid bellen?
Bvd!
Grt,
Mattijs
Hallo,
Ik vroeg me af wat de goedkoopste manier is om te bellen op Curacao? Kan je bijv beter een lokaal abonnement afsluiten en wat zijn dan goede providers of kan je beter pre paid bellen?
Bvd!
Grt,
Mattijs
Ik ben er ook wel benieuwd naar …
Ik neem de laptop mee. Kan je vrij goedkoop met skype bellen of gewoon via msn.
Feike82,
Hoe doe jij dat dan met de telefoontjes die je eventueel wil plegen naar mensen lokaal op Cura? Bijv werk/stage?
Euhhhhhh, ja das een goeie… Ik neem m’n mobiel gewoon mee zit nog ruim een jaar aan een abonement vast dus daar moet ik het wel mee redden. En als dat te duur word dan lijkt een prepaid wel handig en goedkoop ![]()
een lokale prepaid kaart voor je mobiel aanschaffen om lokaal te bellen is het goedkoopste maar nog steeds heel duur.
En wat is heel duur?
Tja je abbo die in NL doorloopt kun je beter niet gebruiken. Bij mij zit bellen in het buitenland in elk geval niet in mijn pakket en dan zijn de kosten heel erg hoog. Mijn abbo stopt per half november dus ik wil dan graag een prepaidkaart in Cura aanschaffen, maar moet idd ter plekke even kijken wat het beste bij me past.
Mijn dochter zit nu op Curacao en die heeft daar een kaart gekocht en ik heb een kaart van lebara gekocht.
Die heeft mijn dochter ook hoor maar dat is toch nog duurder als dat je gewoon daar een kaart neemt, dus geen abbo nemen daar hoor.
HeyHoi!
Je kunt het best een Chippie pre-paid kaart kopen. Met dat nummer kan je het best bellen met je werkgever/stagebedrijf op het eiland en de vrienden die je op het eiland maakt en een curacao nummer hebben. En als je voor Chippie kiest dan kan je (uit NL) van je familie en vrienden gratis smsjes ontvangen als zij jouw nummer weten. via de site www.hepa.an kunnen ze onbeperkt smsjes sturen van max.140 karakters.
Voor familie en vrienden in NL is het goedkoper bellen naar jouw nummer in Curacao via 0900-1467, je komt dan in een programma terecht en moet het nummer in Curacao bij de hand hebben. Kosten zijn dan maar EURO 0,10 per minuut.
Wil je zelf bellen naar NL dan kan je het best een Tilinkaart kopen en vanuit een telefooncel, of als de woonruimte / studentenhuis waar je zit een vaste telefoon heeft gebruiken om naar NL te bellen.
Veel succes!
Ayo!
Bedankt voor de tip van 8 cent ik zal dat zeker door geven hier aan de familie.
Hey dat is goed nieuws! Dat klinkt goed… je kan natuurlijk ook skypen, das gratis
Maar 8 ct per minuut is voor nix.
Hoi
Ik denk yess dit ga ik proberen.
Je hoort inderdaad een stem, ik het nummer intoetsen van mijn zoon in Curacao en afgesloten met een hekje.
De teller liep wel door, maar ik kreeg gen verbinding.
Wat kan ik fout gedaan hebben?
Groetjes
YESSSSSSSSSSSS
Gelukt
Dankjewel.
Ik heb Randy mijn zoon gesproken die vanaf juli in Curacao zit.
Oh wat ben ik blij.
Het is zo duur hem te bellen en internet heeft hij nog niet.
Dankjewel voor de tip
Ook ik heb me dochter gesproken hihihih ja en skype deed het niet lekker dus even daar ook een oplossing voor zoeken.