Ik ben net 2 dagen op Curacao voor een stage van 3 maanden en heb een smartphone waar ik internet op wil ontvangen. (voor Skype met name).
Weet iemand hoe ik het beste aan mobiel internet kan komen op Curacao en of dat relatief goedkoop is? Kun je dat uit de bundel halen waar je lokaal mee belt?
Hoi daar, ik ben het zelf ook aan uitzoeken. Wat ik tot nu toe uitgevonden heb is dat ze hier houden van lange contracten (2 jaar) en Blackberry. Over al het andere wordt moeilijk gedaan. Zo hebben ze hier de micro sim nog niet uitgevonden ( nodig voor bijv de iPad) en is de draadloze technologie gebaseerd op EDGE en dat is trager dan wat we in NL kennen want daar gebruiken ze 3G. Nu is Digicel hun netwerk aan het upgraden voor sneller internet dus ik zou nu voor hun kiezen. Je koopt een gewone simkaart en betaald dan per Mb. Voor Blackberry hebben ze allemaal speciale deals, voor andere telefoons niet. Wat ik doe is bij papagayo beachclub naast Zanzibar zitten, daar heb je gratis wifi internet
Thanks voor de tips Edward! Dan heb jij meer gevonden dan ik
Vroegen laatst naar de weg en heel verdacht vroegen ze toen ook al direct ’ have got a blackberry?’ (waarschijnlijk voor navigatie)
Toevallig heb ik er een! Bedoel je dat andere providers ook speciale aanbiedingen hebben voor blackberry of die ene…
En heb jij enig idee hoeveel MB je dan kwijt bent met bv kwartiertje Skypen?
Voor 50 gulden per maand heb je volledig internet op je blackberry, inclusief alle social media applicaties, dus dat is prima te doen. In otrabanda aan het Brionplein heb je een Digicelwinkel en een grotere aan de Schottegatweg, die ringweg maar dat is wel een eindje rijden.