Bellen op de Antillen

hallo,

ik vertrek binnenkort naar de Antillen. Hoe kan ik het beset omgaan met mijn telefoonabbo? gewoon opzeggen en daar een ieuwe afsluiten of daar een prepaid kopen (van lebara ofzo)
tips iemand?
thanks

groet,
jelle

Je eigen optie is idd een optie.
Je kunt ook bellen via internet voipbuster.com.

Via internet? Hoe werkt dat dan precies? Ik ga in september voor een jaar naar Curacao en wil dan een vaste internetaansluiting hebben. Kun je daar dan mee bellen? Ik wil trouwens wel ook een mobieltje hebben om te bellen op het eiland zelf, naar mijn man bijvoorbeeld. Wat is dan het handigste?

je download voipbuster en je hebt een programma net zoiets als msn, alleen waarmee je kunt bellen, ook naar vast en mobiele nummers. Je hebt wel een speaker setje van 10 euro nodig en 5 a 10 euro tegoed. vervolgens bel je voor 0.01 cent per min. een sms kost geloof ik 0.05 cent. De exacte prijzen staan op voipbuster.com

meer vragen stel ze gerust.

Wow das een goeie tip zeg! Die ga ik zeker onthouden. Ik ga dus pas in september 2009 maar heb een boekje waar ik alle tips in noteer en deze komt daar dus zeker bij. En heb je dan ook nog tips voor een mobieltje? Ik heb geen idee wat dat kost op Curacao. Is het handiger je eigen telefoon mee te nemen en daar een abo zonder telefoon aan te schaffen of mss prepaid of kun je beter een nieuwe telefoon aanschaffen bij een abo. Hier in Nederland betaal je meestal nix voor een mobieltje als je een abo afsluit voor 1 of 2 jaar.