Bellen op Curacao

Oke msn nou daar was ik dus zeker niet op gekomen hihihihh maar ze moet wel eerst naar het zwembad wil ze internet hebben hihihihih.
Draadloosinternet in de nieuwstraat ja bij het zwembad ga straks gelijk uitproberen bedankt.

Wat leuk dit zeg! Bellen is toch altijd weer anders dan via de pc vind ik, dus ik ga het zeker onthouden en doorgeven aan mijn moeder om me zo te bellen want 8 ct kost natuurlijk nix!!! Leuk :wink:

@ Frieda: wow je wil er echt gaan wonen? Heb je er familie wonen of … ?

Tjeeee liefde op afstand en wat voor afstand … kan me voorstellen dat je dan liever daar wilt wonen! Wel lastig voor de kids als mam strax helemaal in Cura woont. Meestal ist anders om … maar wat spannend zeg!!!Is het een Antiliaanse man of een Nederlander die daar is gaan wonen? En wat fijn dat jullie strax dan weer een maandje samen zijn :slight_smile:

Ik neem me petje voor je af hoor Frieda ik moet er niet aan denken dat ik nederland moet verlaten.
Moet wel heel eerlijk zijn heb wel eens gezegt als mijn ouders er niet meer zijn is het wat anders(65 en 67).
Voor me dochter hahahaha die is nu zelf op pad hahaha en de liefde heb ik bij me hier dus makkelijk praten.
En voor kind lief zal het heel makkelijk zijn hihih die heeft hier haar vader nog.

Nou ik ga alleen nog zeggen top hoor en als je geluk op Curacao is zeker gaan als de kans er is.
Heel veel geluk:zon02::zon02:

Als je niet persoonlijk wilt worden moet je dat niet doen hoor! Maar idd heb ik belangstelling :slight_smile: Wat leuk een Surinamer! Ik ben afgelopen dec voor 3 weken naar Suriname geweest en ik vond het helemaal geweldig. We hebben ontzettend veel gedaan en gezien en hebben echt een goed beeld van het land gekregen. Heeeel anders dan Curacao natuurlijk. Nou ja veel succes in elk geval Frieda!!

ik heb zelf in nederland hi studentenabbonoment die zet ik stop zodat ik geen abbo kostgen heb neem een 2e simlockvrije telefoon mee en koop daar een prepaid kaartje voor natuurlijk is er skype maar je kan via skype ook tegoed kopen dan kun je met je laptop na een vast toestel in nederland bellen voor 1.7 cent per minuut, kun je ook nog een x gezellig met vje oude oma kletsen haha

Jeetje … je bent dus net geprikt door een denguemug? En lyme kan toch alleen door een teek komen? Ppff wat vervelend zeg :frowning: Ben benieuwd hoe het nu verder met je gaat …

Je kunt ook een Nederlands telefoonnummer meenemen via http://www.wereldnummers.nl
Die schakel je dan door naar je (pre-paid) op Curacao. Kost dan 11 cent per minuut, maar jouw familie en Nederland kunnen gewoon je Nederlandse nummer bellen. Geen gedoe met 0900 en zo.
Zij betalen lokaal (meestal gratis tegenwoordig of inclusief in belbundel). Kun je gewoon van mobiel naar mobiel bellen. Als je wilt bellen kun je whatsappen of ze jou willen bellen of bellen en ophangen.