bellen in Zuidafrika/namibie

Hallo!

Eind juli begin ik mijn reis in Zuid-afrika en zal een half jaar lang in zowel zuid afrika als namibie zijn voor vrijwilligerswerk en stage. Nu begreep ik dat het niet zo simpel is om ter plekke een simkaart met prey-paid te kopen omdat je dan niet naar het buitenland kan bellen. Hiervoor moet je een abbonement afsluiten en dat is meteen voor een jaar of twee. Ik wil daar het liefst voor een redelijke prijs zowel naar nederland, binnenlands, maar ook naar namibie vanuit zuid-afrika en andersom kunnen bellen. Wat raden jullie me aan? Is bellen vanuit een telefooncel anders goedkoper? Of weet iemand hoe ik het wel kan regelen met mijn mobiele telefoon?

Ik kom zondags aan in johannesburg en begin meteen de volgende dag met het vrijwilligerswerk in een natuurpark. Liefst zou ik het dus snel geregeld hebben (los van of ik ontvangst heb daar)

ONZIN.

Koop gewoon een goedkoop modempje voor op je laptop en bel met skype of voipbuster.

Stuur me anders een prive mail dan geef ik je Martijns email, je kan dan al je Namibie + Zuid Afrika vragen kwijt.

Grtz

Bedankt! Ik zal je een mail sturen. [EMAIL=“phekkenberg@hotmail.com”]

wij hebben vorig jaar voor een par dubbeltjes een simkrt gekocht en wat betegoed en konden goedkoop naar huis bellen. Dit zowel voor ZA en Nam.
henk

1 like