Bellen in thailand

als eerder genoemd Telewizz kun je ook terecht bij de Imobile shop, kon even niet op de naam komen, die stellen in geval van gebruik smartphone alle instellingen voor je in…bellen relatief al zeer goedkoop in Thailand maar gezien mijn meeste contacten smartphone gebruikers zijn of Skype account’s hebben wat natuurlijk ook via je WIFI aanschakelen op je phone en indien voorhanden is op je verblijf en op je phone wordt het wel heeeeel goedkoop om contact te houden…

bedankt voor alle info man!

ik ga hier eens naar de winkel gaan en luisteren of mijn gsm simlock vrij is wat dus nodig is…

maar ik denk gewoon voor mijn eigen gemak ik naar de 7/11 zal gaan en daar zoals hiervoor ook al gezegd zo een Dtac (goede dekking, 8 uur gratis internet en goedkoopst onderling bellen) ga kopen, is nog het simpelste, kaartje in de smartphone en we zijn vertrokken… en waar ik kan op wifi…en dan idd zoveel mogelijk via skype contact proberen houden met de gsm, is nog altijd het goedkoopste! :slight_smile:

grtz

Meestal is de WIFI code verkrijgbaar in de lobby van je verblijf of soms te gebruiken van onwetende die hun router niet versleutelen…tevens is het mogelijk om al in de aankomsthal op Suvarnabhumi Bkk int Airport al een sim aan te schaffen behoef je niet eens naar de 7/11 tegaan alleen maar weer wanneer je wilt opwaarderen…

Jaaaaaaaaaaaa, de 7-Eleven melodie wil ik ook als ringtoon !!!

voor dave de 7-11 ringtone 7-ELEVEN - MP3 Download, Play, Listen Songs - 4shared

2 likes

Ik heb met mijn spraakrecorder(mobieltje)de ringtoon opgenomen,nadien als ringtoon ingesteld!

Hahaha geweldig klinkt super!!!:chin:
Thanks Baco!!

Om nog even in te haken op de grote hoeveelheid 7 elevens in Bangkok ,
Vandaag liep er een man met een t shirt met de tekst:

I survived the 7 eleven marathon!

Welicht bestaat dit shirt al heel lang maar ik had deze nog nooit gezien.

lol2 Ik heb het shirt ook nog nooit gezien…

De 7-Eleven marathon ? Dan moet je dus naar 42 7-Elevens rennen ? Aangezien je ze toch om de 10 meter vindt, ben je in een kwartiertje klaar, dus zo moeilijk is dat niet…

Ik heb trouwens een origineel 7/11 shirt, dus niet zo een welke je bij die stalletje’s kan kopen, verkregen via een kennis wie werkzaam is op een kantoor ervan “only it is not my size, you farang so big lol2”

Ik zal wel ook een kingsize nodig hebben vrees ik!lol2

He hallo!

Kan iemand mij een voorbeeldje geven van hoe mensen uit Nederland mij kunnen bereiken op een Thais telefoonnummer? (wat moeten ze precies intypen voor het nummer wat je bij je sim krijgt?)
En wat zet ik voor een Nederlands telefoonnummer als ik naar Nederland wil smsen/bellen?

Alvast bedankt:)

naar thaialand +666…
naar nederland +31 en dan 6 of het kengetal in wel de 0 weglaten

1 like

Haha ohja natuurlijk +31 naar NL!!:stuck_out_tongue: Logisch;)

Bij mij moet er een 9 voor (Thais nummer sms-en naar NL nummer), dus 00931-6-…
Smsen naar 0031-6-…werkt bij mij niet…

Ik gebruik altijd als ik naar Thailand bel naar iemand met thaise simkaart
09001522 en dan thainr 0066 en dan het telefoonnr ,afsluiten met hekje dit kost 10 cent per minuut. Als je op dit nr wil sms moet de persoon in Thailand eerst jou een sms sturen en dan gaat het prima.

Ja, Telediscount, heb ik ook lang gebruikt. Later overgestapt naar bellen via de computer naar Thaise mobiel. Voipbuster installeren en je kan heeeeeel goedkoop naar Thais mobiel bellen (destijds was het 0,01 eurocent per minuut).

of deze ringtone link: Free Ringtones and Wallpapers - ZEDGE™