Bellen ambassade

Hoi,

Mijn paspoort is gestolen. Maar nu kan ik via mijn mobiel (met argentijns nummer) of de betaaltelefoon hier in Mendoza het nummer (5411) 4338 0500 niet berijken. Iemand suggesties?

Bedankt.

Er staat ook nog een mobiel noodnummer op de site van de ambassade:

(011) 15-4423-3278

Of stuur een mail naar [EMAIL=“bue@minbuza.nl”]bue@minbuza.nl, misschien antwoorden ze wel snel (geef in ieder geval ook jouw Argentijnse mobiel door dan).

Suerte!

Jan

Ja suc6 BB!
Laat ff weten hoe het is afgelopen!

Zowieso moet je natuurlijk niet 0054 draaien want dat is het landnr.

Is er geen nederlands consulaat in Mendoza om je aan een nieuw paspoort te helpen?

Als je het gisteren hebt geprobeerd, dat was een vrije dag in Argentinie :slight_smile: En maar even voor de duidelijkheid, als je vanuit Mendoza belt, bel je dus: 011 4338 0050. Met je Argentijnse mobiel bel je, als je mobiel een nummer uit BsAs heeft: 4338 0050. Maar je kan ook altijd met je mobiel +541143380050 bellen. Sowieso zal je aangifte moeten doen bij de politie in Mendoza overigens.

En je bent toch niet deze gast neem ik aan? lol2

Hola.

Nee ik ben desbetreffende persoon niet. Maar vrijwillige donaties sla ik niet af. Bedankt voor de antwoorden, ik zal morgen nog eens proberen te bellen en anders wordt het een email. Ik heb al aangifte gedaan.

Bedankt!

Ik dacht ook 'n keer dat ik 'm verloren had of dat ie gestolen was, op een weinig ontspannen morgen in Rosario. Uiteindelijk vond ik het ding op een onvoorspelbare plek in de diepten van mijn koffer. Sindsdien vraag ik me stellig af wat ik allemaal doe in mijn slaap.

Sterkte ermee!