Belkaarte

Wie kan mij helpen???

Ik heb een LIPS belkaart gekocht, witte kaart met rode lippen.Nu probeer ik al weken om vriendje met deze belkaart te bellen maar krijg telkens een ingesprekstoon te horen.Ik volg alle aanwijzingendie op de kaart staan op en ook die van het bandje wat je te horen krijgt. Wat doe ik dan fout?? Heeft iemand ervaring met het bellen met telefoonkaarten en kan iemand mij nog eens stap voor stap uitleggen hoe dat werkt???

BEDANKT ALVAST

P.s. ik bel van vast naar mobiel!!!

hoi

ik heb ook weleens dat ik te horen krijg dat mn vriend ingesprek is terwijl dat niet zo is,
maar ze vragen hierna nogmaals om t nummer inte toetsen en dan dioet hij het meestal wel goed.
soms ook niet, maar dan bel ik overnieuw en dan doet hij t altijd

heb je dat ook al geprobeerd…

ik heb trouwens "fatih Sultan mehmet"card voor marmaris
“lipps” heb ik ook eens gehad dit was voor toen mn vriend in izmir zat

ik bel mobiel-mobiel

iig veel succes

Ik bel altijd met hocakaarten. Heb in het begin wel eens met een taj mahal gnanam kaart gebeld, en laatst toen de hocakaarten op waren met de fatih sultan mehmet card, maar vooral die laatste was geen succes. Hele slechte verbinding, keer op keer, waardoor ik uiteindelijk alsnog genoodzaakt was om via een duur 0900 nummer te bellen, dus die koop ik niet meer.
Op een ander forum heb ik ook weleens iets gelezen over de lips kaart en dat er idd de hele tijd een in gesprek toon kwam wanneer je probeerde te bellen. Als je alles doet zoals op de kaart staat kan het daar niet aan liggen neem ik aan. Kan je dan alleen aanraden de volgende keer een andere kaart te kopen, want als ze het doen is het ideaal!!!
Maar wat me wel duidelijk is geworden is dat iedereen andere ervaringen heeft met verschillende belkaarten. Bij mij werkt de hocakaart uitstekend, echt perfect, maar ik heb ook gehoord dat mensen daar problemen mee hadden, zoals ik die heb met de fatih sultan mehmet card. Waarschijnlijk heeft het te maken met waar je naartoe belt, maar wanneer je in een belhuis info vraagt over welke kaart je het beste kunt kopen om naar Turkije te bellen helpen ze je vaak heel goed!!! Succes!!

Ik gebruik gewOOn de COBRA kaart… te halen bij turkse winkeltjes… en heb er nog nooit problemen mee gehad!

En het scheelt veel met MOBIEL bellen…:slight_smile:

Haha…

Suc6 verder