Het leed en de miserie, en geld, dat men een kleine groep, die iets te maken heeft met een Ghanese vrouw of man, berokkent moet toch eenmaal stoppen. Er bestaat toch zoiets als een menselijk recht , niet ? En iedereen vecht alleen ! Goed als er genoeg reacties komen , zelfs al is het een ok, stuur ik dit wel door naar de betrokken minister. Dat het helpt weet ik niet, maar men kan proberen. Al wat ik weet is wat men doet onwettelijk is, maar alleen kan ik daar ook niets aan verhelpen. Afwachten !!!
Over wat gaat dit? Ik heb ook een Ghanees-Nederlandse vriendin…
Och , i wilde eens proberen op deze manier de werkwijze en beoordelingen van visa aanvragen wat betreft Afrikaanse mensen, door ambassades en vreemdelingenzaken aan de kaak stellen. Dat er wel degelijk bewijzen genoeg zijn dat men daar alles aan zijn laars lapt. Maar het zal wel een sprongetje in het water zijn , denk ij. Vele szitten met dezelfde problemen wat betreft afwijzigingen, als we die gebundelt zouden krijgen, is er misschien ??? iets aan te doen. Maar het zal niet lukken denk ik.
Groet
Beest.
Mail de admins van buitenlandsepartner.nl en vraag of ze samen met je de “BE-versie” willen opzetten. Ik snap je frustratie wel en dat zal ook de reden zijn dat ze “BP” hebben opgericht.
Je hebt idd gelijk dat het hier niet lukt, maar mijn idee heeft denk ik wel een kans van slagen!
Overigens ben ik het volledig met je eens. Ambtenaartjes moeten zich ook aan hun eigen regeltjes houden ![]()
Succes, Awaaze (die nog steeds internet heeft (???))
die ambtenaarkes zouden zelfs eens de liefde van hun leven in het buitenland en dan vooral buiten de E.G. moeten vinden, zouden ze zelf eens ondervinden,hoe onmenselijk het is, om uw geliefde te moeten missen. Heeft niet ieder het recht om gelukkig te zijn, en tja sommige onder ons worden verliefd op en houden nu eenmaal van niet-europeanen/niet-europeaanse. …