Bekeuring verkeerd parkeren croatie

Ben net terug van een heerlijke vakantie in croatie. Auto gehuurd, alles prima.
Helaas hebben wij de huurauto 1x op een plaats geparkeerd wat kennelijk niet mocht. Bon onder de ruitenwisser. Ging er vanuit dat de verhuurder de rekening zou betalen en het bedrag van de borg zou halen. Niet dus, volgens verhuurder hadden wij ter plaatsen bij een bank de bekeuring moeten betalen. Echter ons vliegtuig vertrok 2 uur na inleveren auto. Eenmaal thuis wilde wij het bedrag betalen. Echter behalve het ibannr. ontbreken diverse gegevens voor betaling via ING of visa. Bij de bank geweest maar geen resultaat. Ik wil wel betalen maar hoe? Mijn croatisch is ook nul komma nul. Iemand ervaring hiermee?

Ik neem aan dat je een soort acceptgiro hebt gekregen (wit papier met lichtrode vakken).
de naam van de ontvanger staat links in het vakje ‘primatelj’
Bij het vakje ‘model’ staat HR en dan een getal - dit is van belang, het is bv ‘HR01’
en het lange getal wat staat onder ‘poziv na broj primatelja’, dat is het unieke acceptgiro nummer en gelinkt aan de te betalen rekening en dit is het allerbelangrijkste om in te vullen.
Je kan nog extra de tekst die staat in het vakje ‘opis placanja’ bij de omschrijving toevoegen.

Ik hoop dat je zo verder komt.