Beginnend in Thailand en dan maar zien

Hoi, ik ben opzoek naar dames, heren die rond half oktober naar Thailand vertrekken. Ik wil er rondreizen en vrijwilligerswerk doen. Project nog onbekend.
Ik ga ook naar de landen eromheen, maar ik wil niet teveel plannen. Mijn doel is alleen, omdat ik mezelf best gezellig vind.
Ik heb niet eerder een lange reis gemaakt en ik vind het super spannend.
Het lijkt me prettig daar mensen die ook gaan dan en daar willen afspreken.
Een avondje met meer plezier is nooit weg… Ik vermoed dat je er snel mensen leert kennen, maar ik vermoed ook dat het soms weleens tegen kan zitten. (ohoh de onzekerheid kijkt ook een beetje mee

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon6.gif

Mocht je dit lezen met de gedachte: been there, done that. Dan zou ik graag wat tips en ervaringen willen ontvangen over het reizen alleen en het ontmoeten van mensen.
Groetjes Monique

Hoi monique,

Ik ga 9 oktober met een reisgenootje naar thailand, rond eind oktober ga ik alleen verder. misschien kunnen we elkaar nog ontmoeten?:beach: :slight_smile: Ik ben 34 en wil Thailand helemaal rond en een stukje Cambodja of Laos doen. 17 november ga ik weer richting Nederland. Groetjes Suzanne.

Hey Monique en Suzanne,

Ik ga zelf 8 oktober naar Thailand, dus bijna tegelijk met jou Suzanne en dan ga ik eerst vrijwilligerswerk doen In Khao Lak maar ben 9 en 10 oktober nog wel in Bangkok te vinden. Ik ben van plan ongeveer 3 weken vrijwilligerwerk te gaan doen en dan daarna (dus ook eind oktober) te gaan rondreizen:smile: . Heb je al een project gevonden Monique? Als je meer wilt weten over het werk dat ik ga doen kun je mij altijd even mailen. Het is vrijwilligerswerk waar je niet voor hoeft te betalen…is ook wel leuk voor de verandering. Ik vlieg 19 november weer terug. Misschien kunnen we iets afspreken? Lijkt me leuk, alleen is ook maar alleen:crybaby:

Groetjes Marike

Mijn e-mailadres is [EMAIL=“marike80@hotmail.com”]marike80@hotmail.com

Hoi Marike en Monique,

Misschien is het leuk om telefoonnummers uit te wisselen?
Ik neem mijn mobieltje mee, en koop in Thailand een simkaart.
In ieder geval noteer ik je e-mail adres Marike! Waar verblijf je in Bangkok?
Ik zit in het Centrum hotel, bij Chinatown en het grote treinstation. Heb je een route die je zou willen doen?

Groetjes Suzanne.