Begin nov in Thailand

Heeey!

Zijn er nog meer vakantiegangers die van plan zijn begin November rond te reizen in Thailand?

Groetjes

ik denk dat je deze oproep beter op het reisgenoten forum hier op wereldwijzer kan plaatsen

ik zie net dat hij daar ook al staat lol2 in iedergeval een hele fijne reis toe gewenst

Hoi,

Ik vertrek 3 november voor 5 weken richting Thailand. Wil ook graag Laos en Cambodja bezoeken! Hoe ziet jou schema eruit?

Groet,
Jeroen

Hoi hoi! Wat toevallig dat je ook 3 november vertrekt! Ook vanuit Amsterdam? Mijn idee is eerst ongeveer een maandje te vertoeven op Thailand en vervolgens Laos en Cambodja en Vietnam te bezoeken! Het plan is ongeveer 3 maanden rond te reizen! Combi van cultuur, natuur en lekker relaxen!!!

En hoe zie jij het ongeveer voor je?

Groetjes

Hoi,

Ik vertrek idd vanuit Amsterdam, heb nog wel een tussenstop in Helsinki van 1,5 uur.
Heb nog geen echte route uitgestippeld, eerst Bangkok en van daaruit tichting het noorden. Daar wil ik de grens over richting Laos en zo door reizen richting Cambodja.
Het zijn maar gedachten natuurlijk, het leuke is dat je die altijd kunt veranderen.

Groetjes

Hoi hoi, zo is dat… Ik kijk ook het liefste een beetje wat op mijn pad komt… Plan al genoeg in mijn dagelijkse leven en wil het zo relaxt mogelijk maken :wink:

Heb je al eerder gereisd in Azie of niet? En waar kom je eigenlijk vandaan?

Groetjes

Ben in Azie nog niet eerder op pad geweest, vorig jaar wel voor 5 weken naar Zuid Amerika (Brazillie en Argentinie).
Zelf kom ik uit Zeeland, Middelburg om precies te zijn. Jij?
Je schreef dat je ook 3 november vertrekt, toevallig dezelfde vlucht? Heb je al iets geboekt voor de eerste dagen qua overnachting?
Nog 1 weekje, hopen dat de situatie wat zal veranderen in Thailand!!

Groetjes