Begin Mei backpackavontuur Australië

Hallo luitjes,

mijn naam is Paul en ben 23 jr oud. Ik zou eigenlijk al in december vertrekken, maar de financiën hielden dat tegen. Nu heb ik mijn reis opgeschoven naar Mei.

Zijn er gegadigden om mee te gaan rond die tijd?

Greetz

Paul

Hey,
Ga je toevallig ook om te surfen ?
Hoe lang wil je gaan ?

groeten

Robbe

Dag Robbe,

ik zal ongetwijfeld ook gaan (proberen) te surfen. Maar dat is slechts een bijzaak. Geldt dit voor jou anders?

Groetjes

paul

He Paul
Mijn naam is Roland, 24 jaar en zit momenteel al in Sydney. Ik pak morgen het vliegtuig naar NZ en kom halverwege januari weer terug in Sydney. ik ben ook opzoek naar een reisgenoot. Mijn plan is een camper oid te kopen en daarmee via Melbourne, Adelaide, Darwin, Cairns en weer naar Sydney te rijden in een tijd van ongeveer 9 maanden. Tijdens deze rit ook wel wat werken natuurlijk, best een duur land moet ik zeggen.
Lijkt dit je een leuk plan? laat maar even weten dan!!

Groet Roland

Jullie hebben net de zelfde ideeën als my !
Ik ben nu ook nog volle bak aan het sparen om in mei/ juni 2013 tot een jaar te gaan backpacken in Australië.

Ik wil leren surfen en genieten en ook ginder werken om te reis by te sponseren :slight_smile:

OOk wil ik een camper huren en zo het land ontdekken,

Reageren zou leuk zijn :slight_smile:
Groetjes davey

k kom mee !!

Hé Davey en Roland,

Klinkt helemaal super jongens, alleen heb ik geen 10 tallen duizenden euro’s om een camper aan te schaffen. Ikzelf dacht eerder aan een 4x4 te ronselen.

Mijn vertrek staat op 1 april, maar ik wil iets van 6 mei vertrekken. Ik vlieg met activityinternational.

Wanneer er meer belangstelling is bij nadere kennismaking oid, dan hoor ik het wel

Greetz Paul

Klinkt ook super !, wrm heb je gekozen voor activity ?
Groetjes

Omdat activity mij een goed gevoel geeft + dat ik in een A380 vlieg wat inhoud dat luxe geen probleem is. En dat is toch wel van belang bij een vlucht van 23 uurtjes.

greet

ja best wel, maakt of wil je geen stop-over maken ergens?

Heb je FB profiel anders om zo misschien verder kennis te leren maken?

Groetjes

Met een camper bedoel ik dan natuurlijk een busje oid waarvan een campertje gemaakt is. Deze heb je al voor 2000 dollar. Bovendien kost elke nacht een hostel veel meer!!
Groetjes roland

Is een super idee :), Wil je mss beter leren kennismaken ofz ?