Begaanbaarheid wandelpaden in NP's (ervaringen wandelaars)

Hallo,

Over 3 weken vertrek ik met mijn gezin (dochtertje van 9 maanden) naar Las Vegas voor een rondreis met camper voor 4 weken. Ik twijfel nog heel erg of we de wandelwagen (een mountain buggy die stevig is en waar je lekker mee kan wandelen) of een buggy mee nemen. We wandelen ook wel met draagzak maar 1 1/2 uur is dan wel de max.

Hoe zijn de wandelpaden in de National Parken? Zijn ze geasfalteerd zodat je met een buggy makkelijk kunt wandelen, of wat ruwere paden waar we met de kinderwagen wel overheen kunnen, of sowieso alles met een draagzak? We gaan naar de volgende national parken (willekeurige volgorde):

• Yeloow Stone
  • Grand Canyon
  • Canyon Lands
  • Page Lake Powell
  • Grand Teton
  • Arches
  • Bryce Canyon
  • Zion
  • Monument Valley

Bedankt voor jullie reacties

In mijn ervaring zijn de nationale parken erg goed begaanbaar. Het ligt er een beetje aan of je echt de highlights wil doen of ook een keer wat van de gebaande paden af. Aan de hoeveelheid parken te zien die je gaat bezoeken ga je voor de highlights. ik zou rekenen op goed begaanbaar maar niet altijd asfalt. Een draagzak lijkt me nuttig maar bv bij lake powell erg warm! hou daar ook rekening mee.
Veel plezier!