Hi,
Voor de mensen die eventueel mij voor iets nodig hebben. Ik vertrek voor iets meer dan een maand naar Ghana . Ik logeer constant in het hotel dat ik voordien hier ook al gemeld heb, nl ; www.ledomino-hotel-ghana.com, ook het mail adres van mijn vrouw : [EMAIL=“eveningnews31@live.com”]eveningnews31@live.com is waar u mij kunt bereiken , omdat ik voor persoonlijke reden mijn lap top niet mee heb omdat ik ook niet wil bereikt worden via mijn eigen adres? Ook iedereen in de buurt is van harte welkom, voor een bezoekje en een drankje. Ik hoop iemand van hier tegen te komen , het zou een groot plezier zijn. Tot binnenkort of misschien nog iets sneller.
groetjes Beest
PS. Als ik ginder voor iemand iets kan doen laat het mij weten.
veel plezier daar in Ghana en groetjes aan je vriendin . helaas ben ik nog niet in Ghana . anders was ik wel langs gekomen en een drankje genomen . ik hou het hier niet meer want ik missssssssss ontzettend mijn vriendin en helaas heb ik mijn huis nog niet verkocht …
Day is ook de reden waaromik ertrek, ik word gek hier van het wachten. En men leeft maar een keer, en de voorsrzllen van dar horel, voor zzn langere termijn zijn een pak goedkomer als ijn leven hier, dar is ook een manier om het te bekijlen ? Niet.
Ik hoop u daar eens ooit tegen te komen, laat speciaal voor u een orkest komen? Beloofd.
Groetjes , Beest
alleen ter informatie : het e-mail adress dat ik hiervoor opgegegeven heb van mijn vrouw in Ghana, bestaat niet meer, het is nu [EMAIL=“mreddyhelsen@live.com”]mreddyhelsen@live.com , en niet meer eveningnews…
Heerlijk dat vlaamse taaltje! Klavier Bij ons gewoon toetsenbord. Overigens is het bij ons een internationaal (lees amerikaans) toestsenbord normaal.
Wanneer ga je precies? Je bent toch net geweest?
Groet Awaaze
Ps. Hebben ze in België ook Nederlandse drop? Ik mis dat wel. Tom Tom is niet echt mijn favoriet Je mag dan een kilo ‘hard zoet’ meenemen! Voor een volgende keer dan…
Beste AwaaZe,
Morgen vertrek ik weer , mijn vrouws heeft enige serieuse medische klachten, en daar wil ik liever bij zijn , vandaar. Maar eerlik gezegt ik heb nog niet opgezocht waar u wel degelijk verlijft, ik bedoel de afstand en zo.
Maar als het op een redelihke manier te doen is dan zie ik u wel daar, vorige keer was ik alleen daar in verband met het visum. En ben ik alleen viertien dagen daar gebleven. Maar nu blijf ik voor een maand. Als u my weet te vinden zou het pretiger zijn, ik zal uw taxi wel betalen. Miscchien to daar