Hallo, wij zijn ook in de verkoop praatjes van Club Greece getrapt.(2006)
Ik heb nog steeds gemengde gevoelens hierover en het bemoeilijkt soms nog steeds mijn slaap. Hoe komt een mens zo stom zou je zeggen.(gelukkig zijn wij niet de enigste)
Alhoewel ik er toen twijfels over had, heb ik mij toch door mijn eega laten overhalen.
Dus eigenlijk ook veel te laat beseft wat het allemaal betekend. Vóór die tijd nooit op het internet gekeken natuurlijk.
Een massa geld betaald en voor een heel aantal jaren. Toen ik later op het net ging kijken brak het zweet mij uit… Ja stom! En hier kom je denk ik niet eenvoudig vanaf.
Nu hebben wij inmiddels al 3 maal een hotel accommodatie bezocht waarvan 1 maal een week op Kreta en 1 maal een week op Tenerife waarbij we geen week hoefden te ruilen en dit jaar 2 weken naar de USA.
Nu moet ik zeggen dat al deze accommodaties van goede kwaliteit waren en van alle gebruiksgemakken voorzien en geen onvriendelijke medewerkers. Het resort wat we afgelopen vakantie hadden uitgezocht heette “Los Abrigados resort & spa” en lag in de plaats Sedona in Arizona, USA(zoek maar op). Daarvoor moesten we €440 betalen voor 2 weken. Dat vond ik voor zo’n accommodatie acceptabel, achteraf ook een perfect resort.
Ja natuurlijk komt daar nog je jaarlijkse bedrag bij voor je accommodatie in Greece.
Wat wel vervelend is het volgende; men heeft ons destijds verteld dat altijd vakanties geboekt kunnen worden bij Hollands sprekende RCI medewerkers, welnu dat is één keer geweest en daarna waren er alleen Engels of andere taal sprekenden. Via de Hollandse RCI site kan je wel mails sturen maar dat heeft weinig nut want dat komt in GB terecht.
Nu zijn wij motorrijders en ik was al bekend met het toeren in de USA met vrienden zonder de vrouwen weliswaar. Deze vakantie wilde ik met mijn vrouw toeren in de USA.
Wat mij nu ook irriteert is, dat de verkoper destijds vertelde dat georganiseerde motortours door de USA ook door RCI geregeld konden worden, hij heeft mij zelfs een pagina uit een catalogus (internet) met dergelijke mogelijkheden laten zien, ook de organisatie was bij mij niet onbekend. Jammer genoeg heb ik dat niet vast kunnen leggen. Ik heb later ook bij de betreffende organisatie van de motortours op allerlei manieren naar gezocht maar niets kunnen vinden. Ook bij RCI weet geen mens over dergelijke vakanties. Men verwijst naar de “Holliday Club” misschien dat die wat weten zei men bij de boekingafdeling bij RCI…
Vandaar dat we deze vakantie dus grotendeels zelf geregeld hebben Ik heb zelf de vlucht geboekt de motor via internet geregeld en huurauto van Phoenix naar Sedona geregeld.
Ja, al met al hebben we een grandioze vakantie gehad met een mooie accommodatie waar we wél elke avond weer terug moesten keren daar de RCI “van – naar” motorvakantie niet te realiseren was. Als er geen ontkomen aan is denk ik dat we het beste er maar van moeten maken.
Oldbiker