Wilt u graag eens een kijkje nemen in een Marokkaanse keuken, en zien hoe zij, de Berbers, leven? U logeerd in een typisch lemen woonhuis op het erf van de familie.
‘‘Auberge El Mabrouk’’ aan de route naar de Gorges du Todra Tinerhir zuid oost Marokko.
€ 12.50 per persoon. Incl. ontbijt.
Ook voor uitstapjes naar onondekte dorpen, wandelingen met locale gids en tours naar Merzouga.
Jamil Mabrouk
Abdoul Mabrouk
00212 66 7168 222
Voor logies ontbijt, lunch diner, muziek en gezelligheid. Zij spreken Berber, Engels Frans Spaans Italiaans Arabisch en een beetje Nederlands.
Hallo,
Klinkt goed!
Voor hoeveel mensen hebben jullie ruimte?
Ik ben binnenkort in Marokko en schrijf nu je naam op. Wie weet zoek ik je guesthouse even op.
Hallo Susanne, helaas lees ik je berichtje nu pas. ik ben vanaf 23november weer thuis in Tinerhir, maar je kunt altijd mijn echtgenoot bellen, het nr 0667168222 zijn naam is Jamil.
We hebben 4, 2 persoons kamers. En 2 Grote salons, waar je met een groep kunt logeren.Ook kun je op het dakterras met een groep logeren. We verzorgen ontbijt lunch diners, en wandelingen in de palmen oase.
Hartelijke groet Khadija Mabrouk
Hoi Kadhija,
Bedankt nog voor je berichtje.
Heb je een persoonlijk emailadres of website waarop ik je kan bereiken voor eventuele vragen?
Hai Magaly,
Je kunt ons bereiken via [EMAIL=“info@mabroukmarokko.nl”]info@mabroukmarokko.nl en via dezelfde website
HG Khadija Mabrouk