hallo, wij reizen met een groep van 10 jongeren naar Marokko. Graag zouden wij 2 of 3 dagen in gastgezinnen logeren. UIteraard krijgen deze gezinnen een vergoeding. De bedoeling is om het Marokkaans leven van dichterbij te ervaren. Kan iemand ons hierbij helpen? Op het forum las ik dat sommige mensen bij mensen thuis logeerden tijdens hun reis. Hoe doen jullie dat? Waar vinden jullie deze mensen?
Kent iemand de organsiatie tizirando? Heeft iemand gegevens van deze organisatie?
Bednakt alvast
Hallo,
Het is misschien een te late reaktie, maar ik wil je graag dit meegeven.
Ik ben een Nederlandse getrouwd met een Berber uit het zuidoosten van Marokko. Hier woon ik dan ook ongeveer de helft van het jaar.
Wij wonen met z´n allen (14 pers) tussen de 2 en 72 jaar, en als je dit aanspreekt, ben je van harte uitgenodigd, om bij ons te komen logeren. We hebben voldoende slaap ruimte! 2 douches en 2 europese toiletten, en warm stromend water. 220 elec. Dit alles in een echt lemen huis met ommuring. En veel gezelligheid!!
Dus als je nog eens met een grote groep slaapplaatsen zoekt, en je vind het leuk om te eten, drinken en slapen als een Berber, ben je van harte welkom.
Groetjes Khadija
van hart welkom bij mij in nador marokko . mijn tel is 00212672867823
Hallo Khadija,
ik las net je berichtje. Het is wel al enige tijd geleden maar ik waag het er toch op. Mijn chef(-kok) Daniël is van plan van 24/12 tot 04/01 rond te trekken in Marokko. Is er een kans dat hij in die periode enkele dagen bij jullie kan verblijven?
Met vriendelijke groet,
Frederik
Hallo Frederik,
Het is zeker mogelijk voor je chef kok, om bij ons te komen logeren, misschien is het leuk voor hem om een keer mee te koken in de locale keuken van mijn schoonouders.
in nederland kun je mij bereiken op nr 06 85726 752 voor verdere info
vriendelijke groet Khadija Mabrouk
Dag Khadija,
dat is fijn om horen. Hij was heel blij met het goede nieuws en zou met veel plezier eens willen meekoken in de keuken van je schoonouders. Hij zal je deze week eens contacteren op bovenstaand nummer. Dan kunnen jullie alles onderling regelen. Nog eens heel erg bedankt voor de positieve en vlotte reactie!
Mvg,
frederik de ridder
Hai Frederik,
Leuk dat Daniël binnenkort me zal contacten, en hopelijk kunnen we samen een mooi plan samenstellen, dat hij in uw restaurant tot uitvoer kan brengen. Kijk voor meer info op onze site mabrouk marokko, dan weet je met wie je schrijft.
Vriendelijke groet Khadija Mabrouk
Zeer leuke site met tal van mogelijkheden. Hij zal het er zeker naar z’n hebben. Hij is zeer geïnteresseerd in de Arabische cultuur. Nogmaals bedankt!
Groetjes,
Frederik
PS: het is niet mijn restaurant (was het dat maar :-))