Wij gaan in oktober naar Zuid Afrika en willen reizen met de bazzbus.
wie heeft hier ervaring mee 23 dagen van johannesburg naar kaapstad.
Nu beginnen wij in pretoria en gaan daarna 4 dagen naar het krugerpark, vervolgens willen wij richting drakensbergen, is het dan verstandig om eerst weer naar pretoria of johannesburg te gaan of met de lokale bus…?
ook willen wij de panarama route doen maar weten niet hoe wij die in moeten plannen! wie heeft er ervaring met de basbuzz en welke route hebben jullie gedaan?
Ik heb geen ervaring met de basbus, maar wel een berekening gemaakt om te kijken wat het verschil zou zijn als we een auto huren. En dit vrij kleine verschil was het de vrijheid die je met een auto hebt dubbel en dwars waard. Wij twijfelden eerst ook, ik ben het eigenlijk gewend ook altijd met het ov te reizen…
Natuurlijk persoonlijk… Maar wellicht is het de berekening waard
Bedankt voor je reactie! wij gaan niet echt voor de prijs met de bazzbus maar meer omdat het vermoeiend is om zelf te rijden en het ook nog steeds afgeraden word omdat het gevaarlijk is! daarbij ben ik zelf niet zo’n held in auto rijden! maar ik begrijp het helemaal met een auto heb je veel meer vrijheid! welke route heb jij gedaan in Zuid Afrika?
Wij gaan in oktober. Mijn route staat in een andere post als excel en pdf file geplaatst Voor ons dus ook nog een verrassing!
Wij hebben beide geen hekel aan autorijden en houden erg van onze vrijheid… Het gevaar schijnt reuze mee te vallen als je gewoon een beetje oplet
o ok! leuk, wij hebbend de route nog niet helemaal gepland zijn pas bij dag 5! waar kan ik jouw route vinden?? kan je een link plaatsen? ik ben wel benieuwd! hoeveel dagen gaan jullie? wij gaan 23 dagen.