Baz Bus: Flexi-Basic of Flexi-Tour ticket?

Hallo!

Mijn vriend en ik gaan naar Zuid-Afrika op huwelijksreis. We hebben al onze vliegtickets geboekt (landen in JHB en vertrekken uit Kaapstad) en zouden graag van Johannesburg naar Kaapstad reizen met de Baz Bus. We twijfelen echter nog tussen de Flexi-Basic en de Flexi-Tour. Bij de basic is een safari in het Krugerpark inbegrepen, bij de Flexi-Tour komen er bij de safari ook nog een face-to-face bij de Zulu’s bij + rondleiding in Port Elizabeth townships + een toer in Kaapstad (wandelen en fietsen bij de kaap).

Heeft iemand ervaring met die tickets en loont het de moeite om wat extra te betalen voor het Flexi-Tour ticket?

Verder wilden we nog weten of je met een Belgische gsm ook de bazbus via SMS kan boeken, want op de site staat enkel een nationaal nummer, terwijl er voor telefonische boekingen steeds een internationaal nummer vermeld staat.

Alle tips over het gebruik van de Baz Bus zijn welkom!

Alvast bedankt,
Severien

1 like

Hoi!

Ik ga over een maand naar Kaapstad. Via welke maatschappij heb jij een ticket geboekt met een andere aankomst plek dan vertrek plek?
Ik ben ook benieuwd of je nog gebruikt hebt gemaakt van de BazBus!

Hallo!

Ik ben de vriend van Severien. We hebben onze vlucht in België geboekt via Connections. We vliegen in het doorgaan met KLM van Brussel naar A’dam en dan van A’dam naar Johannesburg. Daarna gaan we met de Bazbus tot in Kaapstad en zo dan terug van Kaapstad naar A’dam met KLM.

Ik denk dat je dat ook zelf zo kan boeken bij KLM, maar een reisburo doet het voor je wel allemaal heel juist. Wij hadden namelijk zelf een vlucht gevonden die wat goedkoper leek, maar bleek dat die met de trein van Brussel naar A’dam ging en dan zou je nooit op tijd kunnen inchecken om je vlucht te halen.

Ons Bazbus ticket hebben we gewoon online via mail besteld en via internationale overschrijving betaald. Let op, via overschrijving komen er wel wat bankkosten bij. Credit card zou ook moeten werken, maar bij ons was het bedrag te groot om via de kaart te verwerken (we hebben gekozen voor de Flexi Tour). In September vertrekken we, 1 dag na onze trouw! >>>:cheer::cheer::cheer:

Hallo Severien,

Zijn jullie al geweest naar Zuid-Afrika en hebben jullie uiteindelijk gekozen voor het flexi-basic of de flexitour? wij gaan ook en willen de flexi basic booken! alleen lijkt mij 4 dagen krugerpark/johannesburg erg lang. wij gaan 23 dagen en het lijkt me dat je dan nog weinig tijd over hebt om de rest te zien wij starten ook in johannesburg! welke steden/dorpen hebben jullie bezocht? ik hoor graag je ervaringen!