barmeisjes

hallookes
mijn vriend heefd een bar gekocht in rawai maar zit met 1 groot probleem hij zit zonder barmeisjes
Hij heefd een bordje voor zijn zaak gehangen maar vind er geen weet er iemand hoe hij aan barmeisjes kan raken aub?

dank jullie bij voorbaadt

hilde

ik zou het niet weten…sorry

dat hebben we al gedaan en niets nog iets van hints???

Nou Hilde aan de Beach Road in rawai heb je vele bars oa: Freedom Bar,Sunshine Bar,Corner Bar en Jasmin Bar waar je vriend thaise barmeisjes kan ronselen voor zijn zaak.

IK neem aan dat zijn Thaise vriendin hem wel kan helpen hiermee?

Je zou kunnen beginnen om ze hostsesses te noemen.

1 like

hij heefd geen thaise vriendin

zijn bar lig juist naast die van jasmien de dames krijgen er gratis slaapgelegenheid gratis eten en hun fooien op hun werk die 50 baht per drankje is en toch geraakt hij niet aan dames

Dus dit is niet meer van toepassing? “Mijn vriend heefd daar iemand leren kennen nl een vrouw, die al bij een andere westerling is en er een relatie mee heeft maar ze wil van deze man af en zocht een andere man en heeft beloofd om samen een zaak te runnen ze weet wel niet van mijn bestaan af”

1 like

Hij zit zonder barmeisjes, en als hij ze heeft gevonden wellicht binnnen korte tijd zonder geld…

Mail even met “Ik vertrek”, ik zie in mijn gedachten al een leuke uitzending, en misschien levert dat nog wat op…

neen hoor dat is al lang verlden tijd dus hij is daar alleen zonder een vrouw maar nu ff terug in belgie omdat hij het niet meer zag zitten daar hij geen barmeisjes vind dus dat wil zeggen dat we onze droom niet kunnen uitvoeren om naar ginder voorgoed te vertrekken

Dit zou best een leuk verhaal kunnen worden, ik bookmark m even http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/popcorn.gif

1 like

goeie voorbereiding dus. ga eens praten met je conculega"s daar of vraag een bar meisje geen “zusje” die het vak in willen

Leuk verhaaltje dit!
Weer iemand die denkt het wiel opnieuw uit te vinden in Thailand!

Tip geef je geld meteen weg aan de eerste beste Thai dan ben je er meteen vanaf.

Hoe komt het toch dat er nog steeds mensen dit soort zaken willen opbouwen? Het idee om snel geld te verdienen klinkt leuk maar werkt alleen net even anders.

Sorry hoor voor de directheid van mijn antwoord maar ik heb er hier en op andere fora al zoveel zien komen en net zo hard weer terug zien gaan.

Laatste tip probeer eens iets anders als de bar en prostitutie om je geld te verdienen, mogelijkheden genoeg je moet ze alleen willen zien.

Hallo Hilde,

Ik herinnerde me ook je naam nog. Heb net even gekeken hoe het allemaal ook al weer zat. Dat was toch het trieste relaas van die vriend die jou niet respecteerde. In de laatste reactie (nr. 100) staat te lezen op http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=129633&page=5 Welnu, het antwoord op die vraag is dus, dat je toch op hem gewacht hebt.

Wat ik me afvraag is nu:
1: Waar is diegene gebleven die minimaal 51% van de bar bezit?
2: Hoe haal je het in je hoofd om deze reissite te misbruiken om prostituees te werven?

Ik heb hier echt geen woorden voor!

Reisje naar de isaan. :stuck_out_tongue:

@kevin jij enkeltje pattaya.
:unibrow:

1 like

ik zat vorig jaar op mijn terugreis, naast zo’n fout type, omschrijvingen als dom, fout en egoistich, zijn de beste omschrijving.

hahah, ga er over 4 maanden weer naartoe ja :slight_smile:

Zo iedereen heeft zijn zegje gedaan,tijd om deze nonsenstopic af te sluiten voordat het escaleert.

2 likes