Enquete:Huwelijk met een barmeisje!

Zou een eventuele huwelijk met een (Thai’s)barmeisje kans van slagen hebben in de toekomst?
Graag uw meningen over dit onderwerp!!

Dit gaat weer een heet hangijzer worden hier…:beef:

Ik denk het wel, in mijn omgeving zijn er diversen al jaren getrouwd met een “barmeisje” maar eentje is er misgelopen maar daar stonden wij niet van te kijken, het was een lellebel van het zuiverste water.
Maar dat ze vroeger in een bar gewerkt hebben komt bijna nooit ter sprake merk ik wel, misschien iets dat ze willen vergeten.

Nu ikzelf ben vroeger getrouwd geweest met een barmeisje nadat ik ze al 14dagen had gekend.
In begin van ons huwelijk ging alles goed,de problemen begonnen toen ze in contact kwam met andere Thaisé meisjes in Antwerpen.
Gewoonlijk gingen we altijd naar de Chinese winkel in de “van wezenbeekstraat,Chinatown"nadien gingen we rustig naar een thais eethuis.
Zo geraakte mijn vrouw in gesprek met andere meisjes,in begin ging het nog wel over gouden kettingen dat"haar” vriendinnen rond hun hals hadden.
Zij moest er ook 1 hebben,om te kunnen pronken,dus wat doet je dan,ook maar 1 kopen om de lieve vrede in het huishouden te houden.
Nu naar een paar maanden,kon mijn vrouw hare plan trekken om inkopen te gaan doen in het Antwerpse.(dacht ik?)
Nu de dagen dat ze ging winkelen,kwam ze ook al dronken thuis(teveel in het glas gekeken)
Ook het kaarten met de “andere thaise vriendinnen” ging haar niet af(ze verloor dikwijls veel geld op een middag)
Toen ik daarover met haar aan het praten was,dat ze haar uitgavens moest minderen,werd ik door haar afgeblaft.
Zo ging het nog een hele tijd onze relatie met ups and downs.
Nu toen ik de grote kuis wou doen in het huis,vond ik achter een schilderij,vreemd geld(duitse marken en ned guldens)toen wist ik meteen dat ze haar werk dat ze vroeger had,terug heeft opgenomen.(heb ze meteen de deur gewezen.)end off story!

Het kaarten is inderdaad een groot probleem als ze daarmee in aanraking komen. In het verleden kwam er eentje uit Mechelen om in onze buurt te komen kaarten, ze begonnen dan vrijdagavond en stopten op de zondagavond. Gelukkig kregen ze ruzie en nu is het kaarten verleden tijd.

ik denk dat dit zeker mogelijk zal zijn echter denk ik ook dat de kans op een mislukking groter is dan bij een meisje wat ander werk doet maar dat ook dat kan fout lopen weten we allemaal, Ik ken mensen die getrouwd zijn met een barmeisje en deze zijn gelukkig samen
kortom ja het is mogenlijk maar je neemt wel met een groter risico

Als ik alles van tervoren had geweten was ik er nooit aan begonnen,maar je weet je bent jong,andere vrienden waren toen ook getrouwd met een barmeisje.
Ik had ergens gelezen (tijde geleden)dat 70% van de huwelijken die aangegaan zijn met een barmeisje(spreek wel voor Belgie)waren gedoemd om te mislukken!
1 argument wat vaak voor kwam in die Enquete was,“ze” kennen de color off money!

:chin:George moeilijke vraag ik zal denken dat er wel eens kansen zijn om een gelukkig te zijn samen met dit soort meisjes maar een relatie kan nauurlijk ook door de man spaaklopen .Probeer zeker zelf de taal machtig teworden om groote mis verstanden te voor komen.:thailand::cambodia:

Er zullen best barmeisjes zijn waarmee je je leven lang gelukkig kunt zijn.

De reden waarom de meesten in een bar zijn beland is: Geld. Ze jutten elkaar op om zoveel mogelijk geld uit mannen te halen. Als dat gedurende korte tijd gebeurt in het leven van het meisje, dan zie ik nog wel kans voor het avontuur. Echter, een " hardened bargirl ", dat zal een andere zaak worden…

Ik denk dat veel huwelijken met Thaise barmeisjes gedoemd zijn om te mislukken. Ik sluit met wat dat betreft helemaal aan bij Hans2007.

Ontmoet je zo’n meisje wat nog maar kort in een bar werkt, dan is er nog wel hoop, ze is dan nog niet verpest door haar ‘vriendinnen’ met jarenlange ervaring (hoewel dat snel gaat). Werkt ze er al een tijdje dan is de kans groter dat het mis gaat, ook doordat ze gehaaid zijn en alle trucjes dan wel kennen om zoveel mogelijk geld te verdienen. De enige reden voor deze barmeisjes is idd geld…het merendeel heeft vaak al minimaal 1 kind wat ze naast vader en moeder moeten onderhouden. En best kans dat ze ook nog een broer (of meerderen) hebben die niet werkt en ook wil meeprofiteren.

Mss dat het de eerste jaren goed gaat, maar de kans is nog steeds groot dat het uiteindelijk in Europa fout gaat. De Thaise dames trekken toch naar elkaar toe, houden ervan om onderling te roddelen en hebben zo vaak ook een slechte invloed op elkaar. Heb hier zelf ook ervaring mee. Mijn ex was dan wel geen bardame, maar door de verkeerde foute vriendinnen om zich heen werd ze helaas wel beinvloed.
Gaan ze daarnaast nog kaarten, gokken en zuipen, dan loopt het vaak helemaal verkeerd af. Ken meerdere verhalen van farang die helemaal kaalgeplukt zijn…

Farang zeggen niet voor niets: you can get the girl out of the bar, but you can never get the bar out of the girl… En daar zit zeker een kern van waarheid in.

Maar er zijn ongetwijfeld huwelijken tussen farang en barmeisjes waarbij het wel goed gaat, barmeisjes die gewoon een beter leven willen, weg uit de Nana-, Cowboy- en Patpong-scene of een van die vele andere barretjes. Meisjes die niet heel erg de behoefte hebben om Thaise vriendinnen om zich heen te hebben in Europa, en weinig interesse hebben in gokken en zuipen.

Hangt ervan af wat voor soort bARMEISJE.

Er zijn naar mijn mening 2 soorten:

1. degenen die in een bar werken omdat dat een makkelijke manier is om veel geld te verdienen, het liefste veel buitenlanders tegelijkertijd aan het lijntje houden, om geld vragen per mail/brief, etc.
  2. degenen die het doen omdat ze geen andere mogelijkheden (meer) zien om geld te verdienen, en zo op zoek zijn naar een man die ze kan onderhouden.

De laatste categorie is naar mijn inschatting veruit het grootste, en deze kunnen zeker betrouwbaar zijn en een huwelijk kan toekomst hebben (cultuurverschillen blijven altijd bestaan, en als je ziet hoeveel huwelijken in Nederland/Belgie verkeerd gaan zal ook hier een deel verkeerd gaan). De eerste categorie is volstrekt onbetrouwbaar en een huwelijk daarmee heeft geen toekomst.