Er zijn altijd mensen die plannen hebben om een nieuw leven te beginnen met een Thaise dame.
Maar waar ga je die dame uiteindelijk vinden, in de vele uitgaansgelegenheden die te vinden zijn in Thailand,of gewoon op een plaatselijke markt je voelhorens uitsteken ,internetdating,of gewoon in eigen land?
Je kan hieronder reageren op het onderwerp !
Uit mijn ervaring weet ik als je met iemand uit het barwezen ga aanpappen dat er problemen van gaat komen.
Ben er vroeger ook in gestinkt,als je geen geld hebt dan laten ze je vallen als een baksteen.
Ik dacht dat ik ook vroeger de ware liefde ben tegengekomen,was er 61/2jaar mee getrouwd geweest.
Toen ik ze mee bracht naar Belgie was ze me aan bedriegen terwijl ik aan het werken was.
De grootste fout was,ergens gaan drinken in een Thaise restaurant&cafe waar ze in contact kwam met andere vrouwen,die haar op het slechte pad brachten.
Als ik van te voren had geweten waar ik aan begon,dan had ik wel twee keer nagedacht voordat ik in het huwelijksbootje stapte.
Nu ik heb nog altijd niet van mijn fouten geleerd,had nadien tijdens losse scharrels in, een nieuwe vriendin leren kennen via het internet.
Het was liefde op het eerste gezicht,heerlijke momenten gekend met deze vrouw,maar ook hier heeft geld roet in het eten gebracht.
conclusie : je moet gewoon geluk hebben om de ware tegen te komen,alsook gebruik je gezond verstand word niet halsoverkop verliefd op die mooie dames.
Ik heb ook wel de kans gehad: Toen ik een jaar of dertig was, en mijn huurbrommer ging terugbrengen zat er
in mijn paspoort een liefdesbrief. Ze was helemaal hoteldebotel toen ze mij dus pas een keer had gezien.
Wel even gedacht van: Misschien kan het wat zijn, maar je begint al met een leeftijdsverschil, dan komt er nog eens een cultuurverschil… En tegenwoordig (Destijds nog niet) ook nog een heel circus in Nederland, om haar eventueel over te krijgen.
Nou mijn nieuwe vriendin werkt op een plaatselijke markt,in Udon Thani.
Zelf heb ik ze nog nooit life gezien,wel al gesproken via chatsessies,we hebben al goed gebabbeld over alles wat een relatie kan inhouden.
Het klikt momenteel tussen ons,wat de toekomst gaat brengen valt af te wachten,kan spijtiggenoeg niet in mijn glazen bol kijken.
Een liefde ga je niet zoeken…die kom je gewoon tegen…
Ik kwam de mijne tegen tijdens mijn vakantie in Thailand.
Daarna gedacht dat het niets zou worden door de afstand,cultuur etc.
Maar liefde overwint alles en vorige week zijn we getrouwd in Bangkok.
Als men dan toch op zoek gaat naar een thaise liefde ga dan in het uitgaansleven kijken waar de gewone thai komen en zeker niet in de toeristenbars,vragen om problemen…