Bar dames

Ik begrijp je volkomen hoor… Weet precies wat je bedoeld (helaas). En begrijp die bardames ook, en geef ze ook geen ongelijk!!

Laat ze maar praten Dave, het heeft geen zin om erop in te gaan… Bepaalde mensen hebben er een beeld van en dat krijg je er toch niet uit!

:dag:

Jules Deelder zei: Als iemand beweert dat Madagascar in de Atlantische Oceaan ligt doe dan geen moeite hem of haar terecht te wijzen; de ligging van Madagascar zal er niet door veranderen.

Toch blijft het interessant om het hoe en waarom na te gaan en tegenstrijdigheden naar boven te halen

Ik denk alleen dat jullie hier met diegene in kwestie er niet uit gaan komen!

waar maakt die man zich eigenlijk zo druk over.
hij heeft een vlaamse vrouw.
die zijn braaf, lief en preuts.
en je hebt schijnbaar toch wel met de barlady,s.
te maken gehad in het verleden.
je woont zelfs niet in thailand
en je denkt er ook alles van te weten,
en zegt er nooit geen aangeraakt te hebben.??
kraakt ze af hier tot en met.
waar haal je al die wijsheid dan vandaan?
als je er totaal geen ervaringen mee hebt.?

nou blijf jij maar lekker in brazilie.
ze zeggen dat dat de mooiste vrouwen ter wereld zijn.
maar daar zal jij wel niet naar kijken.
of ze ook de stempel geven als barfly.
laat mensen toch in zijn waarden man.
ken je het gezegde mannen komen van mars.
en vrouwen van venus.
nou volgens mij ben jij nooit van mars afgekomen.

met deze denkwijze mag je denk ik blij zijn.
dat je in elk geval nog een vlaamse kunt krijgen.
want het blijkt wel dat je totaal.
geen kijk hebt op vrouwen.laat staan dat je weet.
hoe je ze moet behandelen.
jij bent volgens mij een zeer egoistiche zelf ingenomen man.
die zichzelf heel wat vind.
met andere woorden ik vind je houding zeer arogant.
naar vrouwen toe beklaag je vriendin.
maar zei zal wel gelukkig met je zijn.

Confederate,Gelieve iets possitief te schrijven over Thailand,want het begint me eerlijk gezegd de strot uit te hangen.
Indien je het niet kunt laten,dan verwijder ik je postings meteen.
Dit heeft helemaal niets met discucieren te maken,zo’n mensen hier op het thailandforum kunnen we missen als kiespijn!
gegroet:georgessiam.

1 like

Ik vind je verwijzing naar genen regelrechte racistische praat en ik hoop dat je ooit zo dom bent om dit tegen een Braziliaan te verkondigen. Pseudowetenschappelijke verklaringen om je ware aard te verdoezelen. Proficiat! Wat een redenaar ben jij. Je kan je mening hebben over mensen en culturen, maar jij gaat hier voor mij een zware brug te ver.

Trouwens het is niet alleen maar in Thailand in Indonesie en de Filipijnen zijn ook van deze baren te vinden. Dan voornamelijk in Bali daar heb je vrouwen die daar voor mannen zorgen tijdens dat ze in Bali zijn. Dus het maakt ook niet uit naar welk land je gaat want daar kom je ze ook gewoon tegen.

Confederate,

Racistische opmerking van je is verwijderd. Verdere provocaties worden niet geaccepteerd.

1 like

goed zo steven

van brazillie maar zijn mening weer geven.

De berichten van CONFEDERATE verschijnen niet. Ik maak hieruit op dat ze worden verwijderd.
Indien dat klopt dan vind ik dat dit topic gesloten moet worden. Reakties die wel leesbaar zijn op wat CONFEDERATE schrijft slaan dus in principe nergens meer op.

Ben ik met je eens. Ik zal het proberen, maar weet niet of sluiten lukt via mijn mobiel.