Bar dames

nee natuurlijk niet want dan lijdt ie gezichtsverlies.

want brazilie is het beloofde land.

Maar natuurlijk is Brazilie het beloofde land ! Je hebt er absoluut geen geweld, geen dames van plezier en er is geen golddigger te vinden ! Nee, in Brazilie vind je enkel hardwerkende mensen !

dat je dat niet wist valt me een beetje tegen van je.:slywink:

het schijnt dat ze in brazilie het laagste aantal moorden per 1000 inwoners ter wereld hebben

Ikzelf georgessiam heb ook de jackpot gewonnen eveneens als Dave!Er is nooit sprake geweest in onze relatie over geld geven aan de familie.
Ook een goed teken,ik werd aanvaard door de familie,in begin hebben we veel gepraat met elkaar over het leven op het platte land,over mijn vriendin(wat ik in haar zie en waarom ik verliefd ben geworden op haar)
Vanuit de familie is er nooit druk gezet om te sponseren.
Nadien heb ik zelf voorgesteld om de familie te helpen,dit was alleen mijn beslissing en van niemand anders.
Ik heb nog een filmpje van de kennismaking bij haar thuis(genomen met mijn gsm)spijtig dat ik het niet op het Thaiforum kan zetten(technische problemen)Ik hoop dat één van de dagen dit heuvel is opgelost.

Gezien uw domme opmerkingen met hoogstwaarschijnlijk nog een werkende hersencel die ook nog eens voor de helft is aangetast is dat best te verklaren om dingen te begrijpen, zeker als uw aangeeft dat u een vlaamse vrouw ook al niet begrijpt.

hallo allemaal
ik wil graag wel even mijn mening geven.
over deze discussie van confederate.
ik ben een nederlandse vrouw die in thailand woont.
wat ben jij een ongeloofelijke vrouw onvriendelijk man.
welk recht heb jij om al de thaise vrouwen hier.
de zelfde stempel op te drukken.
ik was ook 36 jaar getrouwd.
mijn man nam 1 jaar geleden ook een hoer hier.
wat naar 8 maanden afgelopen was.
en hij is een nederlander
moet ik dan haar haten nee omgekeerd hem
het zijn niet de vrouwen die je een stempel moet geven.
maar de farang die hun … achterna lopen.

hier op samui klopt wat je zegt.
ze nemen een farang plukken hem helemaal kaal
de meeste barlady,s zijn verslaafd hier helaas.
aan drugs alcahol en drugs
zijn ze daarom minder dan andere vrouwen.
in jou ogen wel begrijp ik.
je scheert ze allemaal over een kant.
net wat daveman zegt zijn vrouw is van isan.
mijn zoon heeft ook een vrouw uit de isan.
en zijn ook zeer gelukkig samen.
doe je dat ook met vlaamse vrouwen?
heb je eindelijk wel een vrouw,of realatie?

als de farang besodemieterd word doet hij het zelf.
ze stappen uit het vliegtuig hier.
en laten hun hersenen erin liggen de meeste.
is dat de schuld van de barlady,s?
ze willen zelf pronken met een jong thais poppetje naast zich.
zie hier kerels van 80 met een baby en een meid van 25.
kan je die vrouw dan ongelijk geven.
nou ik niet voor mij heeft ze gelijk.

mocht je ooit nog in thailand komen.
blijf ver weg bij de vrouwen.
want die zijn allemaal slecht hier.
ik zou een vlaamse mee nemen als ik jou was.
sorry voor mijn ongezouten mening
maar soms ben ik een beetje man onvriendelijk.
zal wel door die barlady,s komen hier.

sawadee ka riekske.

Je hebt volledig gelijk Riekske.
De meeste Barflies zijn verslaafd ze liegen en belazeren waar je bijstaat en
de ‘farang’ die na 1 jaar zwoegen/hard labeur in Nederland komt ‘ontstressen’ loopt er als een gewillige prooi in want hij word ‘verliefd’
krijgt ‘medelijden’ het begin van zijn ‘Untergang’…

Leef al 8 jaar met een Vlaamse vrouw die zo realistisch en direkt denkt
zoals ik ons levensmotief is ‘cut the crap’ en kijk door alle facades heen…

Confederate, wat ben jij een lieve, multiculturele, maatschappelijk geangangeerde, fijnbespraakte ‘homo universalis’! Zeer wetenschappelijk onderlegd en met oog voor details en diversifiëring. Moest ik kunnen, ik richtte meteen een fanclub voor je in. Mensen zoals jij verwarmen mijn ziel en geven mij rust!

Zo, nu je gekregen hebt waar je blijkbaar al zolang naar zoekt: een portie liefde en respect, gelieve te stoppen met hier je kleinzielig gewauwel te spuien. Blijkbaar heb je na langdurig praktijkgericht onderzoek bij meisjes van plezier op diverse locaties op deze aardbol besloten dat deze in Brazilië beter zijn dan in Thailand: awel, het is je goed recht om dat te vinden. Ik zou zeggen, geniet er van.

Lieve Confederate, ik begrijp uit je postings dat je veelvuldig gekwetst bent door één of meerdere bardames in Thailand, maar je had natuurlijk kunnen voorzien dat dat meisje aan de bar in bikini niet echt geïnteresseerd was in jouw levensverhaal (geloof me, dat is iets dat de meesten op dit forum met haar delen), maar ik ben er zeker van dat er raszuivere fora ten over zijn waar ze jou gaarne zouden opnemen in hun warme midden en je alle liefde geven waar je om vraagt.

Oh trouwens, in jouw geval misschien wat uitleg geven: ‘Homo universalis’ betekent niet ‘universele ontvanger der herenliefde’, maar zoiets als ‘mens die van vele markten thuis is’. Ik zeg dit er maar bij omdat ik niet zou willen dat je je beledigd voelt :slight_smile: Wees blij, Leonardo da Vinci was er ook één!

Vriendelijke groet,

Jelle

:dag:

3 likes

Hey ‘The Dude’ Jellebowski bedankt voor het psychologische advies.
Maar zoals ik in mijn vorige mails gezegd heb heb al jaren een relatie met een gezonde Vlaamse meid…

Heb nooit een ‘relatie’ of interesse in een barfly of Thaise meid gehad…

Maar zoals gezegd ‘Beauty is in the eye of the beholder’
Iedereen is vrij om met zijn ogen open in zijn ongeluk in Thailand te lopen…

Ach, je bent er toch altijd nog zelf bij. Dus het zegt meer over de naiviteit van sommige farang dan over de bargirls…

Leuke discussie! Ben het met plezier aan het volgen.
Begrijp 1 ding niet.
CONFEDERATE als je echt in Brasil woont dan moet je daar toch dezelfde problemen als in Thailand tegenkomen??
Je hoeft maar op een terrasje in Rio te gaan zitten en de dames komen als vliegen op de stroop af. Ga je daar op in dan wordt je als het even kan net zo geplukt als volgens jouw in Thailand gebeurd.
Volgens jouw eigen maatstaven zou Brasil dan ook een land moeten zijn waar je nooit zou willen wonen!

Heb nooit gezegd dat Brazilie geen barflies heeft of dat Brazilie ‘beter’ is…
Brazilie heeft(gelukkig) meer te bieden dan Rio De Janeiro of Fortaleza daar
komen de meeste Nederlandse/Amerikaanse/Europese toeristen hun ‘lusten’ botvieren op meisjes van de ‘favellas’…

Rio de Janeiro heeft trouwens de Olympische Spelen als eerste Zuid Amerikaans land binnengehaald dat zie ik in Thailand nog niet gebeuren misschien de Olympische barflyspelen?

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Thailand heeft ook meer te bieden dan alleen maar barflies. Amsterdam is ook meer dan de wallen.
Jij gaf zelf aan dat je niet in Thailand zou kunnen wonen, waarom kan je dan wel in Brazilië wonen waar in principe hetzelfde gebeurd?
Waarom geef je dan zo af op Thailand?
Dat begrijp ik niet en dat is een behoorlijk hypokriete houding.

Wellicht niet zo letterlijk, maar je moet toch al je postings maar eens teruglezen. Denk dat je geheugen het enigszins laat afweten… In veel van je eerdere postings komt wel duidelijk naar voren dat Brazilie ‘het beloofde land’ is.

Goh, dat heb je dus wel door. Dan blijft het vreemd dat je niet inziet dat Thailand meer is dan alleen maar Pattaya waar de meeste Nederlandse/Amerikaanse/Europese toeristen hun ‘lusten’ botvieren op de meisjes van de Isan…je kijkt dus echt door een roze Brazilie-bril…

Confederate, leg me eens uit wat DIT er nu in godsnaam mee te maken heeft !!! Ik kan de link echt niet leggen…
Overigens is Rio de Janeiro geen land…

Dat bedoel ik. Ben benieuwd naar het antwoord van CONFEDERATE.

Zeg gewoon dat de Olympische Spelen georganiseerd worden in Rio de Janeiro…

Van Bangkok tot Pattaya tot Phuket tot Chiang Mai in het Noorden Koh Samui(Chaweng Beach)tot zelfs Phi Phi Islands overal bars en barflies…
Dit is gewoon de realiteit in een land waar prostitutie officieel verboden is…maar de winsten zijn te hoog en ze gan dar zeker niet de kip met de gouden eieren slachten.
In Brazilie doen ze daar niet hypocriet over Brazilianen zeggen ‘Onder God
heerst de Zonde’…

wees maar trots op het binnenhalen vd spelen waarschijnlijk zullen hele wijken vd armen worden weggevaagd voor 3 weken spelen en dat kost dan miljarden,wat de brazilianen via de belasting moeten ophoesten.
rio zal niet de eerste stad zijn die er (bijna of helemaal) failliet aan gaat.

Dus als ik hier een antwoord uit moet halen op mijn vraag dan is dat deze:
In Brazilië wordt het toegestaan onder het motto “Onder God heerst de Zonde” en dan heb jij er geen problemen mee.
In Thailand is prostitutie verboden en dus heb jij er wel problemen mee omdat er hypocriet mee wordt omgegaan.

Het lijkt mij dat in de praktijk het resultaat hetzelfde is en dat er in Brazilië net als in Thailand (op grote schaal) mannelijke toeristen worden geplukt door dames die al dan niet vrijwillig prostitueren.
Met jouw afkeer voor dit soort praktijken hanteer je dus een dubbele moraal: in Thailand ga je hier over te keer, in Brazilië heb je er geen moeite mee.
Of je bent totaal niet consequent of er schuilt meer achter je afkeer voor Thailand.

1 like

Beste Dave en anderen…

Ik begrijp niet waarom je/jullie er nog op in gaat. Jij weet toch zelf wel beter, bent heel gelukkig met je vriendin en dat is dan toch prima! Ik weet dat het moeilijk is om er niet op te reageren, op het Turkije-forum krijgen we heel vaak hetzelfde gezeik. Daar hebben we ons ook heel vaak moeten verdedigen, omdat onze partner op geld uit zou zijn!

Maar zolang jij weet hoe het zit tussen jullie, dan is dat toch prima…
En natuurlijk zijn er in elk land profiteurs te vinden, maar die zijn er ook in Nederland hoor… mannen die op zoek zijn naar een rijke vrouw en andersom…

Maar om iedereen over 1 kam te scheren slaat natuurlijk helemaal nergens op!

Nee, dat begrijp ik soms eigenlijk ook niet van mezelf…temeer daar ik het idee heb tegen iemand te praten die het gewoon niet wil snappen…
Ik zou mss ook de verstandigste moeten zijn en er niet meer op in moeten gaan, maar kan me erg boos maken dat iemand als Confederate die bargirls loopt af te zeiken en geen enkel respect voor ze heeft. Iemand die doet alsof hij enig verstand van Thailand heeft, maar de achtergronden niet kent…