Hallo
Mijn zoon is voor een paar maanden afgereisd naar Thailand maar hij was zijn bankkaart kwijt.
Nu hebben we de nieuwe liggen maar we weten niet hoe we die naar bangkok kunnen nasturen.
Iemand een idee ?
mvg
Harry
Hallo
Mijn zoon is voor een paar maanden afgereisd naar Thailand maar hij was zijn bankkaart kwijt.
Nu hebben we de nieuwe liggen maar we weten niet hoe we die naar bangkok kunnen nasturen.
Iemand een idee ?
mvg
Harry
als hij op een betrouwbaar adres is kan je hem laten op sturen bv tnt of dhl
en dan kan het binnen een paar dagen al op plaats van besteming zijn stuur zeker geen pincode mee.
anders kan je eventueel geld sturen via gwk zijn wat kosten aan verbonden raak je zeker je nieuwe pas niet kwijt
sterkte
Hallo,
Ik zou het aangetekend verzenden naar een betrouwbaar adres inderdaad. Ze kunnen niet zoveel met de pas zolang ze de pincode niet hebben.
gr van Moira
Hou er rekenimng mee dat vaak de pinpas niet werkt in het buitenland als deze niet eerst minimaal 1 maal in Nederland is gebruikt.
Ik speel met het gedacht om hem een postbus te laten huren op een postkantoor in bangkok en ze daar naar op te sturen, lijkt jullie dat wat ?
mvg
Harry
Hallo,
Ja zou je kunnen doen maar daar zijn wel kosten aan verbonden volgens mij.
Verder moet je inderdaad even 1 keer pinnen met die kaart zodat ie werkt in het buitenland. Wij hadden dit probleem ook dus heeft mijn schoonvader met onze pas even 1 keer gepind en het weer terug geboekt.
Wij hebben namelijk problemen gehad dat de pinpassen niet meer werkte door een pinautomaat. Vrienden hebben die passen toen meegenomen die in Thailand wonen.
gr van Moira