ik zoek de straatnaam van de pinautomaat in het winkeltje in blanes, naast de gotcha dus! als iemand die weet… ik moet hem hebben voor de politie dus graaaaag!!!
is dat niet gewoon de straatnaam van de gotcha??? de site van de gotcha is www.gotchabar.nl!!! misschien dat het zo wel lukt??? ik ben al voor de zoveelste keer in blanes geweest, maar zou het echt niet weten hoe dat die straatnaam heet!!! probeer het anders eens op www.blanes.net!!! succes!!!
groetjes denise
Originally posted by ikke@20-08-2003, 10:08:54
** ik zoek de straatnaam van de pinautomaat in het winkeltje in blanes, naast de gotcha dus! als iemand die weet… ik moet hem hebben voor de politie dus graaaaag!!! **
He, ben je al achter die straatnaam? Ik moet hem namelijk ook hebben (voor de politie)! Laat je het dan please even weten? Thanx!
Ik dacht dat Vila Madrid de straatnaam is…
Maar mag ik vragen wat er is gebeurd dat jullie die straatnaam nodig hebben voor de politie?
Originally posted by Guest@23-08-2003, 11:38:54
** Ik dacht dat Vila Madrid de straatnaam is…
Maar mag ik vragen wat er is gebeurd dat jullie die straatnaam nodig hebben voor de politie? **
Nou, er is iets mis gegaan toen ik daar pinde. Ik heb nl maar 100 euro gepind en er is 300 v mn rekening afgehaald. Niet zo fijn dus…
Weet je by the way zeker dat t adres vila madrid is?
Originally posted by Guest@23-08-2003, 11:38:54
** Ik dacht dat Vila Madrid de straatnaam is…
Maar mag ik vragen wat er is gebeurd dat jullie die straatnaam nodig hebben voor de politie? **
ik ging pinnen maar er kwam te staan dat ik mn pas weer er uit moest halen… dat lukte niet en toen was ik mn pas kwijt en die nacht is er 190 euro van mn rekening gehaald, dus nu wil ik via een aangifte bij de politie mn geld van de verzekering terug krijgen, maar dan heb ik dus het adres plus de naam van die bank nodig! ![]()
He, ik heb een mailtje gestuurd naar de gotcha bar, om hun adres te vragen.Want als we dat weten weten we ook t adres v die bank. Als ik wat hoor, dan horen jullie t wel.
De naam van de bank is trouwens’bisuteria la luna- av’. Tenminste dit staat op mn bankafschrift.
hey
bij mij is er ook 300 euro van me pas afgepint.ze heben daarvoor een treuk in spanje
ze smeren het toetsenbord in met vet en plakken een strip in de gleuf aodat ze pinpas blijft handen en waarschijnlijk is het bij jou ook in de avond gebeurt want dan zie ke het strookje nie zitte waarmee ze hem er weer uithalen.
groeten blanes boy
Originally posted by ikke@20-08-2003, 10:08:54
** ik zoek de straatnaam van de pinautomaat in het winkeltje in blanes, naast de gotcha dus! als iemand die weet… ik moet hem hebben voor de politie dus graaaaag!!! **
Nou jongens, ik ben er achter. De bank in dat winkeltje is een onderdeel van Banco Popular Espanol S.A.
Het adres van het hoofdkantoor in Madrid is: Velazquez,34, esquina a Goya 35 U04201Madrid. Je kunt natuurlijk ook een mailtje sturen, dat gaat sneller: personalbanking@bancopopular.es.
Laten jullie ff wat weten als jullie wat horen v die bank. Thanx gr’s Lia
Je kunt het beste in blanes pinnen bij een bank want die pin automaten die zijn niet altijd te vertrouwen. Je kunt dan het beste pinnen in het straatje bij disco mimos. en dan een stukje verder naar achter. Dat is een van de betrouwbaarste. Ik had zelf in blanes een x aantal pinpassen gevonden en die heb ik daar afgegeven omdat ik dat zelf ook zou doen.Dus als je ooit een pinpas mocht vinden doe die dan naar de bank brengen want dan komen ze weer terecht bij de eigennaar. MAAR ALS JE IN BLANES BENT PIN DAN BIJ EEN BANK EN NIET ZO MAAR BIJ EEN AUTOMAAT WANT DAT IS SOMS GEHOUWEH**R.