Laat weten hoe je naar Blanes komt deze zomer. B)
Met de autooooo
Doeeeg, ![]()
http://members.lycos.nl/djbbink/[IK]/pimpmobile4.jpg
Hier komen we natuurlijk weer mee !!
Hij wordt wel nog ff onder handen genomen voordat we komen.
de grootste operator richting Spanje ontbreekt… Solmar dus…
Wij gaan met Snoeyink reizen…
hehe met vinea… ![]()
Solmar Solmar Solmar Toursss
![]()
Originally posted by Saffie@26-03-2005, 16:39:19
** de grootste operator richting Spanje ontbreekt… Solmar dus… **
Sorry, ik had natuurlijk moeten zeggen “jongerenreizen” B)
op de site van gotcha staat dat vinea samenwerkt ofzoiets of onder contract staat met gotcha maar weet iemand wat we daar gaan doen dan? ![]()
Originally posted by chantiejj@29-03-2005, 09:26:19
** op de site van gotcha staat dat vinea samenwerkt ofzoiets of onder contract staat met gotcha maar weet iemand wat we daar gaan doen dan?**
Vinea doet kroegentochten in Blanes en komen daarmee langs in Bar Gotcha.
De Gotcha Crew B)
Een jongerenreis boeken en meer betalen of gewoon Solmar boeken, minder betalen en er je eigen jongerenvakantie van maken? Ik heb geen vooraf gemaakt programma ofzo nodig om me te vermaken hoor… En voor de €40 die ik uitspaar, kan ik weer aardig wat biertjes drinken me dunkt :D:D
Ik ga met VINEA
18-27 Juli
wie nog meer? ![]()
Originally posted by Saffie@26-03-2005, 16:39:19
** de grootste operator richting Spanje ontbreekt… Solmar dus… **
Er is nu een 2e poll voor de andere touroperators. Kan ook Solmar ingevoerd worden.
De Gotcha Crew B)
Wij gaan met go go tours de laatste 2 weken van augustus. zitten in app. Lotus.
Zo te zien op dit forum gaan er veel dit app.
Dat zal wel een leuk feestje worden.
Frank :blink:
Hey Gotcha- crew,
Ik ga met een vriendin naar Blanes en kunnen we korting krijgen bij jullie? We gaan met Beachmasters.
Hey Gotcha crew,
Wie is die blonde jongen op de foto met DJ Jelmer? Die is wel leuk!! Werkt hij van de zomer ook bij jullie?? Want dan kom ik wel elke dag!! Die foto staat op jullie site www.gotchabar.com
Groetjes Christel
Originally posted by christel1982@31-03-2005, 09:08:50
** Hey Gotcha crew,
Wie is die blonde jongen op de foto met DJ Jelmer? Die is wel leuk!! Werkt hij van de zomer ook bij jullie?? Want dan kom ik wel elke dag!! Die foto staat op jullie site www.gotchabar.com
Groetjes Christel **
Dat is Dennis en die is er dit jaar ook weer bij, hij werkt vanaf begin juli tot eind augustus.
kusjes de Gotcha Crew B)
Oke, dan zie je me elke dag in de gotcha bar. ![]()
Maar wie ben jij? Misschien zie je er beter uit??
Groetjes Christel
Hi, ik ga dit jaar met 3 vrienden naar Blanes, vorig jaar vanuit calella met een excursie meegeweest en gaan stappen in Blanes. Blanes is echt wel 10 x keer beter stappen dan dat5 saaie calella. We zijn in de Sunset en de Hebbes geweest. Maar vooral Disco Las Vegas en Arena waren te gek en Bar Gotcha was de bar met de lekkerste meiden achter de bar en de beste dj. Wij gaan naar app. Camps dat is lekker dicht bij de Arena en de Gotcha.
Gaan er nog meer naar camps wij gaan op 15 juli met de bus.
Mimos vond ik nix aan ![]()
2 x geweest, 1e keer was nix aan…
Net of er allemaal kleine mensen liepen…
2e x was al iets beter ![]()