bangkok siem reap vliegen of bus??

hallo allemaal.

wij gaan van april t/m juli azië rondreizen.nu wouden wij graag van bangkok naar siem reap, is de bus verbinding goed?wegen goed begaanbaar, veel gedoe bij de grens??
graag hoor ik ervaringen van jullie over siem reap en cambodja zelf.we gaan eerst naar thailand,maar ik denk dat dat door het toerisme overspoeld wordt en dat cambodja ook heel leuk is…minder toerisme …
graag hoor ik van jullie medereizigers.
gr maartje:dag:

als je zoveel tijd hebt is de bus/trein waarschijnlijk de leukste rit.Ik vlieg in mei met CambodjaAngkor air naar seam reap (2500 bath taks inbegrepen).maar alles zou vlot en soepel moeten verlopen aan de grens,wegen zijn in orde tegenwoordig.

Sommige gedeelten in Cambodja zitten ook vol met toeristen, maar het is niet vergelijkbaar met Thailand. Heb er zelf super tijd gehad - vergeet Koh Rong niet, paradise en oplichtend plankton snachts!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Prima te doen. Met de prive bus deden wij er bijna 6 uur over.
4 uur tot de grens van Poipet en 2 uur tot SR.

Hoi, wij vliegen in April met Air asia, zij doen soms heel goede promoties, we vliegen van Bangkok heen en terug naar siem reap voor een 100€ per persoon

Denk dat het vliegtuig de meest comfortabele manier is om deze afstand te onerbruggen.

veel plezier met de voorbereiding van de reis

groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld: