Bangkok & Phuket

Hallo allen

Ten eerste bedankt voor alle hulp in mijn vorige topic, werd ook erg snel geholpen!

Ik ga begin MAART richting Bangkok en verblijf daar zo rond de twee weken in een hotel.

Nu vroeg ik mij verschillende dingen af rondom Bangkok en daarna richting Phuket:

• Hoe is het nachtleven doordeweeks?
  • Ik ben nu nog 18 en word gedurende die 2 weken 19, nu las ik dat sommige uitgaansgelegenheden nogal erg streng kunnen zijn omtrent het hele ID tonen en dat je natuurlijk 20+ moet zijn. Kan dit problemen opleveren?
  • Wat zijn aanraders wat betreft leuke bars en wat zijn goede discotheken?
  • Zouden jullie een hotel nemen in Sukhumvit of Silom, of gewoon helemaal ergens anders? Wij zijn een groep van 2x 18 jaar en 2x 21 jaar oude jongens. Ik persoonlijk zou het liefst in een gebied zitten van waar je de stad goed kunt bereiken en waar het snachts ook leeft.
  • Is het verstandig om uitstapjes hier te regelen of is het slimmer daar op straat te doen of misschien zelfs bij het hotel?
  • Wat betreft het uit eten gaan in bijv het sky hotel (hoogste hotel in Thailand/Bangkok) moet je daarvoor reserveren?

Phuket:
-Welke duikschool raden jullie hier aan en is het verstandig om dat hier te boeken of kan je dat daar beter doen?

Het zijn een hoop vragen, maar ik zou het heel erg kunnen waarderen als jullie me deels verder kunnen helpen.

Mvg

Jens

Hallo ben ik weer!

Is een trip zoals deze aan te raden:

Gezien de prijs ed en de activiteiten?

Hoi Jens,

Zie mijn handtekening :slight_smile:

'Kijk eens aan! Perfect, zal even de site doorbrowsen.
Werk jij hier?

Dankje!