Bangkok naar Koh chang

Minivans vertrekken vanaf Victory Monument om het uur, en voor 300 THB per persoon sta je 4 uur later aan de ferry.

Hallo Wim,
Goede tip! Ik ga zo weer voor de 8e keer naar Thailand maar deze kende ik nog niet! Staan de minivans onder het viaduct? En gewoon heen gaan en instappen neem ik aan…

Heb je ook nog een advies van BBK naar Koh Phangan met de minivan? En de prijs (ongeveer).

Groetjes, Debby:dag:

Hey Wim,
ik zag tot nu toe overal staan dat je van Bangkok tot aan de ferry een 5 Ć  6u onderweg bent.
Jij zegt 4u met die minivans?
Zou voor ons heel erg handig zijn, dan kunnen we de ferry naar Ko Chang nog voor 19h nog zeker halen.
(als ik het goed begrijp is er na 19h geen verbinding Trat- Ko Chang meer)

Wij hebben dit afgelopen jaar nog gedaan. Victorymonument is een hele grote rotonde met diverse haltes. Maar als je iemand vraagt waar je moet zijn dan is het gemakkelijk te vinden. Je hoeft niet te reserveren en idd gewoon instappen.
Zoals Wim zegt 4 uurtjes laten sta je bij de Ferry. Wij hebben dit vaker op deze manier gedaan. Soms deden we er een uur langer over omdat het busje omreed om mensen ergens afwijkend van de route op te halen of af te zetten. We hebben ook eens pech gehad en moesten door een ander busje opgehaald worden maar in de regel is het ongeveer 4 uur rijden.