Bangkok Maart 2012

Hey,

Ik ben Dimitri 23 jaar oud en woon in oost vlaanderen ( belgie ).
Alles samen heb ik ongeveer 8 maand reiservaring in Thailand.
In maart 2012 ga ik dit nog eens verlengen met 2 weken.
Aangezien ik bijna alles gezien heb in thailand ga ik deze reis enkel Bangkok en miss max 200km rond bangkok reizen. De bedoeling van deze reis is leuke dingen te doen in bangkok zoals long boats , thai box (kijken) , lekker eten , uitgaan in zowel toeristisch al niet toeristische delen. Ik heb enkele hoteletjes die ik graag gebruik tussen 20 en 30 euro per nacht heel verzorgd en dichtbij alle attracties :p.

Mensen die graag meegaan mogen altijd een seintje geven.
Groetjes Dimi

Ho Dimitri,
Je kiest er wel een heel mooi land uit,om op reis tegaan,ze zeggen dat Thailand alles heeft voor de toeristen:strand,zee,tempels,bergen en lekker eten.
Weet zeker dat er nog mensen zijn hier op het reisgenotenforum die eventueel met je op vakantie naar toe willen trekken!
@ Aan alle mensen hier op het reisgenotenforum die de komende maanden Thailand willen bezoeken,indien jullie nog eventueel vragen hebben over dit schitterend land dan kan je altijd op het Thailandforum:zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
een berichtje plaatsen.
groet:georgessiam.