Iemand soms ervaring met het reizen van bankok naar de tempel van Ankor Wat?
Wij zouden graag voor onze 2e reis naar Thailand eens doorreizen naar Cambodja om daar een dag of 3 te vertoeven.
Iemand mss tips waar we daarvoor terecht kunnen? Er is mij ook verteld dat je dit op de luchthaven kan regelen? En er zouden ook oplichters bij zitten bij die bureau’s in Bangkok? Alle tips welkom!!
Hartelijk dank op voorhand! :vak02:
met airasia.com kun je vliegen vanaf bangkok naar Siem.
Hallo,
Je kunt niet vliegen met Airasia van Bangkok naar Siem Reap alleen naar Phomh Phenh.
Je zou met de trein kunnen naar het grensplaatsje Aranya prathet en dan oversteken naar Boipet moet je een tuktuk nemen om bij de grensplaats te komen.
Of je kunt vliegen met Bangkok Airways naar Siem Reap.
Je kunt ook vliegen dus met Airasia naar Phom Phenh en dan de bus nemen van Phom Phnenh naar Siem Reap is zo’n 7 uur.
het wordt nu echt tijd dat MOIRA een deel van haar info eens wat gaat updaten. dat staat wat merkwaardig voor iemand met haa dao=5 stars en thaialnd team.
DEZE site heeft de laatste info: www.talesofasia.com
bus PnPn-SR neemt nog maar 5 uurtjes. De WEG (alle oudere verslagen hebben ellendeverhalen over deze road) Grens-SR is inmiddels ook geheel in goede staat gebracht en heeft nu een degelijke busdienst. Ook reis je vanaf hier=BKK veel beter per bus naar die grens (in dat plaatsje heb ik ooit nog ruim 1 jaar doorgebracht-toen was die grens nog heel erg dicht), ARAN. Vanaf Swampy airport gaan er zelfs direkte bussen naar de grens door (anders overstapje op tukx2 of pickup)
OPGELET: plan met de hersens erbij-als je weer overland naar Thailand terugkeert krijg je maar 15 dagen ingestempeld, geen 30. en elk visum vervalt bij verlaten van het land.
Hallo,
Ik weet dat de weg naar Siem Reap helemaal geweldig is. Ik praat over de tuk tuk nemen naar de grens van Boipet dus aan de Thaise kant. De trein rijd ook nog steeds en dan neem je vanaf het treinstation de Tuk Tuk naar de Thaise grens Boipet en dan kun je oversteken. Vanaf de grensplaats boipet kun je dan een bus of taxi nemen naar Siem Reap. Ik ben niet verouderd hoor. Ik weet dat de weg helemaal top is maar jij leest volgens mij ook nog niet zo goed misschien tijd om een bril te kopen ik praat over de thaise kant. Dit is hoe ik het heb gedaan en dit werkt nog steeds zo. Ik ben zelf toen met de taxi naar Battambang gegaan vanaf Boipet.
wat zijn we weer lief voor melkaar,ik krijg er het schijt van!!!gegroet georgessiam.
Hallo,
Dan moet je even naar de wc gaan
ik heb het niet over jou Moira!!gegroet g.s
Hallo,
ik begrijp het welke tekst je het over hebt maar ik vond de opmerking wel passen bij schijt sorry kon het niet laten :)))