Hoi!
Ik ben Lotte (26) en ik reis op 17 november naar Thailand. Ik ben niet per se opzoek naar een reisgenoot maar vooral naar wat gezelligheid in Bangkok (evt samen verder reizen kan natuurlijk als het klikt)
2 jaar geleden ben ik op eenzelfde manier door Thailand getrokken en hoop nu weer net zo’n heerlijke, ongedwongen en fijne tijd te hebben.
Dus als er iemand ook op de 17 in Bangkok is en zin heeft om wat af te spreken… Gezellig!
Hallo daar!!
En ik ben Aleksandra 26 jaar oud. 9 november vlieg ik ook naar Bangkok- mijn eerste keer zo ver!!! Heeel misschien ben ik de 17de nog (wil in 7 maanden rond t zuid Azie namelijk). Daarna wil naar t noorden, of zuiden toe. Hangt af van de visums,prijzen enz. Wat zijn jouw plannen? En indd., zou gezellig zijn ff af te spreken!!!
Hoi Aleksandra!
Wat leuk om te horen dat je ook lekker gaat reizen!
Ik heb nog niet zo heel veel vaste plannen, dat werkte de vorige keer ook niet. Ik wil graag weer naar Pai en Koh Chang, verder staat alles nog open en ook die ideeen zijn inwisselbaar. Heb jij al goede plannen? Mocht je nou 17 nov (ander ticket geboekt waarmee ik op de 18e aankom), dus 18 nov, nog in bangkok zijn… Gezellig!