Bamboo rafting

We gaan met de kerst naar THailand, hebben daar een huur auto en gaan richting Kanchanaburi
Zijn er mensen die ervaring hebben met een raft tocht op een bamboo vlot. Waar kan je die het beste maken?
Is het de moeite waard?
Hoe veilig is het water?

Het Boutique Raft Resort, River Kwai ligt in Kanchanaburi en ik geloof dat ze daar bamboe-raftingen op de rivieren organiseren!!Ook het resort staat goed aangeschreven bij de toeristen.
Hoe veilig is het water?Je moet wel kunnen zwemmen voor deze activiteiten!!

1 like

Kennissen van mij hebben deze tour een tijdje geleden gedaan en waren er erg tevreden over. hun tip was echter wel luister goed naar de instructies van de begeleiding en wees niet eigenwijs. Het is natuurlijk nooit helemaal zonder gevaar. http://www.activethailand.com/rafting/
Tja en of het water veilig is? Ik heb er vorig jaar nog gezwommen en ben geen Haai tegen gekomen lol2

1 like

bamboo rafting is wel anders dan gewoon rafting, bamboo rafting gaat over het algemeen over veel rustiger water en als je een zwemvest draagt of goed kan zwemmen is het dan ook niet gevaarlijk de rivier zal best wel stroming hebben maar niet zo erg dat je niet naar de kant of terug naar het vlot kan komen
en inderdaad haaien zal je er niet zien lol2lol2

1 like

Klopt.
Ik vond het bambooraften wel leuk, maar niet meer dan dat.
Gaat me niet hard genoeg :slight_smile: