Bali volgende week!!

Beetje last minute tickets geboekt en a.s. donderdag vertrek ik al (samen met mijn 3-jarige dochtertje).

Nu ben ik dus snel snel van alles aan het uitzoeken over Bali. Nu zat ik te denken om na aankomst in Bali eerst 3 nachten in Sanur te blijven (acclimatiseren/tijdsverschil) gewoon zon, zee strand en niks doen. Dan naar Ubud te gaan, daar een paar nachten blijven en daarna een paar nachten in Kuta of Legian.

Nu zit ik alleen te twijfelen over hoeveel nachten ik in Ubud zal blijven en hoeveel in Kuta/Legian?. Ik wil graag vanuit Ubud tours doen. Kan ik dit het best met zo’n georganiseerde tour doen of is het het beste om gewoon een taxi voor een dag te huren?

Kan ik het beste alle tours vanuit Ubud doen of een paar vanuit Ubud en een paar vanuit Kuta/Legian?

In Thailand ben ik gewend om gewoon 's avonds een tour te boeken en hups volgende ochtend kan je al mee. Is dit ook het geval voor Bali?? Kan je gewoon tours boeken vanuit kantoortjes op straat of moet je dit echt van te voren doen via de websites?

Is het beter om een 2 of 3 daagse tour te boeken of losse dagtours te doen??

Sorry voor zoveel vragen maar door deze informatie over de tours kan ik nl. bepalen hoe lang ik bv in Ubud zal blijven en hoe lang in Kuta/Legian.

Thanks alvast.

Je kan gewoon ter plekke bepalen hoe lang je ergens blijft. Volgende week is geen hoogseizoen, dus accommodatie kun je prima de dag van tevoren pas regelen (of bij aankomst, maar ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is als je met een kindje reist.)

Ook een toer kun je prima op de dag zelf regelen. De meeste toers moet je trouwens zijn als een privéauto met chauffeur voor een dag, het is niet als in Thailand dat je met een groepje van 10 toeristen hetzelfde gaat doen.

hoi eenelfje.

neem even contact op met ketut 0062812465068
hij is een zeer betrouwbare gids en spreekt nederlands hij kan je zo rondleiden.

gr zwolly