Bali in december?

Hallo !

Ik en mijn man zoeken een vakantie voor komende december.
Bali leek ons een prachtige vakantiebestemming, maar nu vroeg ik me af of het dan niet net regenseizoen is in Bali?

Indien we een rondreis willen maken in Bali, welke plaatsen zijn een ABSOLUTE aanrader en moeten we zeker gezien hebben?

Wat is de gemiddelde kostprijs voor een rondreis in Bali? Ik vind verschillende websites die rondreizen aanbieden met overal een andere prijs. Wat is het minimumbedrag dat we toch moeten rekenen voor een rondreis van pakweg 12 à 14 dagen?

Alvast bedankt!! :dag:

Ik ben afgelopen december 10 dagen (10 tot 20 december) naar Bali geweest. Heb werkelijk prachtig weer gehad. Veel zon en soms aan het einde van de dag een korte regenbui. Het is inderdaad het regenseizoen, maar als iets onvoorspelbaar dan is dat het weer.

De gemiddelde kostprijs voor een rondreis door Bali in December kan erg verschillen. Begin december is een van de goedkoopste periode’s om te gaan, maar hoe dichter je bij de feestdagen je komt hoe duurder het wordt (duurste periode).

Het bovenstaande is van toepassing wanneer je een rondreis zal boeken bij een Nederlandse touroperator.

Het forum staat verder vol met aanraders op Bali. Dit is natuurlijk mede afhankelijk van jou interesses.

Hallo,

Als jullie begin december gaan,is er bijna geen regen,en als je niet met de feestdagen gaat is de prijs ongeveer tussen de € 1300 pp en de € 1500 pp voor 15 dagen. het ligt er ook aan met welke luchtvaartmaatschapij je gaat :chin: