Bali en weeshuizen

Beste allemaal, voor een weeshuis in Bali, Sjaki tari us aan de JL monkey forest in Ubud wil ik graag spullen meenemen, contact gehad met Qatar maar helaas moet je voor extra bagage 25,- per kilo betalen. Zijn er mensen die wat plaats over hebben en daar in de buurt komen? Het zit vlakbij monkey forest zelf! Wie o wie wilt mij helpen? Ik vlieg er zelf 29 Sept heen om 18.10 vanaf AMS misschien zijn er mensen die dezelfde vlucht hebben als ik! Alvast bedankt, delen is lief!

Ik begin in ubud, hotel perwiti 5 dagen

Daarna sanur, paradise plaza en tussendoor naar gili trawangan van 7/10-11/10

Wie o wie gaan er heen?

Wat een mooi gebaar zeg. Is het weeshuis vrij te bezoeken? Wij gaan waarschijnlijk in januari en zou er graag met de kinderen heen gaan. We kunnen vast wel wat extra spulletjes mee nemen voor de kids daar :slight_smile:

Hai nicole

Je kunt ze even opzoeken op fb. Sjaki tari us

Contact opnemen met julian niewold die geeft dan een data wanneer je langs kunt komen. Als je alleen langs gaat met spullen is het denk ik geen probleem maar ik ga een hele dag helpen dus dat moet gepland worden.
Neem dan meteen lekker je lunch of avondeten daar in de warung want dat geld word gebruikt voor het weeshuis/educatie etc

Alvast veel plezier

Super dank je. Ik ga contact met hem opnemen. Mooi dat je gaat helpen zeg! Als de kindjes niet mee waren hadden we dat ook zeker gedaan. Vind het al fijn als ik ze met iets kan blij maken! Daar eten zal er vast inzitten:)

Ten eerste een geweldig project! Maar volgens dat ik er ben geweest is het geen weeshuis maar vooral gericht op kinderen met een verstandelijke beperking.
Maar begrijp me goed we vinden het een geweldig project en steunen ook dit.
Er zijn ook weeshuizen in Bali die ook veel steun nodig hebben kijk eens naar Yayasan en lion king weeskinderen met echt heel weinig sponsoring.
Het is een tip en echt de moeite waard.

Hoi y62,

Bedankt voor de tip. Wij gaan in januari naar bali en heb de weeshuizen bekeken. Ik zal in december een van deze een mail sturen om ze te bezoeken en om te kijken waar we de kinderen blij mee kunnen maken!

1 like