Bali en de Gilli's? Kijk hier voor tips!

Hallo,

Ben in mei 2009 naar Bali geweest. Voor een Engelse collega heb ik wat zaken in het Engels op een rij gezet.

Mocht je vragen hebben, let me know!

Gr,
Wouter

** Engelstalige tekst verwijderd door Redactie **

mmm, jammer ik wil in 2011 op de bonnefooi naar Oost-Bali, Lombok en Gili. Had graag je tips willen lezen.
Zijn in het Engels dus verwijderd,
Kan je ze niet in het Nederlands plaatsen?
gr. ingrid

Hi Ingrid,

Ja idd. slaat nergens op. Mensen moeten zelf weten of ze Engels lezen of niet. 80% van de Nederlanders spreekt Engels, vooral de mensen die zover naar het buitenland reizen. Het weghalen van content vind ik daarom jammer. Tips zitten in je inbox!

Gr,
Wouter

Dank je wel.

Toch vind ik het ook wel handig om in het Nederlands te lezen hoor. Ik kan natuurlijk wel Engels maar toch…
Zal even in m’n inbox kijken. (ik ben nog niet zo bekend op deze site dusse…)

Nogmaals bedankt alvast.
groetjes, Ingrid

Op een Nederlands forum gebruikt men Nederlands, en geen Duits, Frans, Spaans, Fries of…Engels. Snappez-vous? :king:

Hoi Wouter,
Kun je mij die tips ook doorsturen? Ben ook wel benieuwd…
Gr. Annemieke

Mag ik die tips ook van je??
Alvast bedankt!

Groeten!

Ik ben ook benieuwd, kun je ze mij ook sturen?

stuur mij aub een prive bericht met je mailadres. dan stuur ik ze toe!

En dus post je deze post maar gelijk meer dan eens? Bovendien lees ik weinig meer dan reclame, reclame en reclame… Of zou je je aanbevelingen anders willen omschrijven?

Oneens, het is een waardevolle posting met veel info. Verder noemt hij alleen plekken op waar hij geweest is. En het lijkt me duidelijk dat wouterglaser geen eigenaar is van al deze plekken, dus erg veel baat heeft hij niet bij het noemen van al deze namen.

Ik snap dat het een NL-forum is, maar er moet ook af en toe een oogje dicht geknepen kunnen worden. Het blijkt dat de info van wouterglaser als interessant wordt beschouwd, dus dan lijkt het mij tijd om een oogje dicht te knijpen.

In eerdere wordt duidelijk aangegeven dat tekst in het Engels niet gewenst is, en waarom. Er wordt om een vertaling gevraagd. Als reactie daarop wordt deze post in verschillende draadje neergekwakt, omdat het beleid van dit forum onzin is? Sorry dat ik geen voostander ben van dergelijke arrogantie!

Ik geef toe dat het niet handig van wouterglaser is om het nogmaals te posten in een ander draadje. Echter kun je tegenwoordig best verwachten van mensen dat ze een beetje Engels kunnen, en is het daarom niet echt nodig om een vertaling te eisen en om die reden ook posts te editten zoals eerst gebeurt is.

De vorige keer is Wouter er ook al op gewezen dat dubbele posts niet wenselijk zijn op dit forum, en nu doet hij het WEER… Niet handig? Dat is een behoorlijk understatement…

Jenny dankjewel voor je reactie en snap dat er regels zijn op dit forum anders loop het uit de hand. Ik post dit alleen om andere mensen te helpen en die hebben in grote getale gereageerd op mijn verzoek deze informatie via de mail te delen. :dag:

Nee, het blijkt dat er interesse voor is, dat is iets wezenlijk anders.

De redactie heeft het ongetwijfeld met reden verwijderd. Ik zie niet het waarom het niet naar Nederlands vertaald kan worden. Daarnaast is het een enorme lap tekst (moeilijk leesbaar door gebrek aan opmaak).

Onder voorbehoud verwijderd. Ik zie dat er meer aan de hand is, dus dat ga ik bekijken. Als dit niet zo is, wil ik een oogje dichtknijpen en wordt het hersteld.

dankje Jurjen. Hoor het wel.

Heb alles doorgenomen. Hier mijn voorstel:

[ul]
[li] ik heb de tekst in één van je andere topics hersteld;[/li][li] ik heb meteen een suggestie gedaan van hoe je lappen tekst leesbaar kunt presenteren (afgezien daarvan is het ook nog eens heel krom nederlandisch Engels en zit het vol met spel- en grammatica- en interpunctiefouten, heb slechts een handjevol van de grootste ergernissen gecorrigeerd);[/li][li] je opent niet meer dezelfde onderwerpen;[/li][li] de rest van de topics gaan op slot, we waarderen dat Wouter een originele Engelse tekst met ons wilde delen, mogen hopen dat iemand zich aanmeldt om een vertaling naar het Nederlands aan te leveren en reageren verder alleen nog maar on-topic (alle on-topic reacties uit andere topics heb ik daar ook heen verplaatst).[/li][/ul]

Hier gelieve verder: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=85162