Bali en de Gilli's? Kijk hier voor tips!

Ik zou zeggen dat als de ww-community ergens interesse in toont, dat dat voor een mod voldoende zou moeten zijn om een dergelijke tekst te laten staan.

Verder is het de taak van een mod om het forum op orde te houden, dus prima dat dubbele posts worden verwijderd. Maar gewoon klakkeloos een Engelstalige post verwijderen onder het mom “vertaal het maar, want dat zijn de forumregels” is gewoon kortzichtig

maargoed, back ontopic

@ Blik: hoeveel inhoudelijke post staan er van jou op dit forum? (Buiten dit topic?) Is het aan jou te oordelen wat kortzichtig is?

Ik ben jarenlang mod geweest op een forum met meer dan 10.000 gebruikers, dus ik heb wel een zekere ervaring met het modden van een forum.

Sinds wanneer moet je eerst een bepaalde input hebben gebracht in een forum voordat je kritiek mag hebben op de beslissing van een mod? Lekkere stimulans voor nieuwelingen om inhoudelijke posts te gaan geven in de toekomst :tssk: (je had het over arrogantie van wouterglaser, maar dit is ook een knap staaltje…)

Afijn, zoals al gezegd. back ontopic!

Dit subforum is bedoeld voor recensies van hotels. Aangezien er in dit topic geen één hotel beschreven staat, gaat deze op slot en zal deze verwijderd worden.