Hallo iedereen,
Mijn man en ik hebben het vandaag in ons hoofd gehaald om onze zomervakantie door te brengen op Bali
Ik heb meteen vanavond al enig opzoekwerk gedaan en heb al min of meer een planning in mijn hoofd namelijk eerst een weekje rondreis (Ubud, Candidasa, Lovina) en daarna strandvakantie.
Ik heb echter toch nog enkele vragen en aangezien jullie de kenners zijn kan het ik beter hier vragen
[ul]
[li]Moet je echt een rondreis doen of kan je bv alles bezichtigen via een excursie maar dan vanuit je strandhotel?[/li][li]Zijn er in de dorpjes dan (betrouwbare) organisaties via waar je de excursies kan boeken?[/li][li]Ik ben in 2014 naar Thailand geweest, de prijzen waren daar spotgoedkoop. Wat moet ik van Bali verwachten?[/li][li]Waar kan ik best een strandhotel nemen? Kant van Nusa Dua of Kuta? Mijn ouders konden in juli in Nusa Dua niet zwemmen in de zee en dat is nu net wat wij wel willen doen.[/li][li]Kent er iemand evt een organisatie die een prive chauffeur en gids ter beschikking stelt en enkele dagen met je rondtoert?[/li][li]Zijn er overal genoeg restaurantjes in de buurt van de hotels of raden jullie half pension aan?[/li][/ul]
Dit is voorlopig wat ik al heb van vragen. Ik kijk er superhard naar uit!
Bedankt alvast!
Groetjes,
Laura